Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Novo número de teléfono do IES Castro Alobre:

Visita a ENDESA

O martes 15 de Novembro o alumnado de 1º e 2º Bach de Tecnoloxía Industrial I, II e Electrotecnia visitou as centrais térmica e de ciclo combinado de Endesa. Na visita organizada polo Departamento de Tecnoloxía, os/as alumnos/as puideron apreciar os elementos máis importantes da central: o parque de carbóns, as turbinas, as torres de refrixeración, a sala de control…, así como as vantaxes do modelo de coxeneración. Así mesmo, visitaron o Lago de As Pontes, onde viron unha antiga rotopala excavadora  e puideron comprobar a recuperación ambiental, tanto do lago como da escombreira.Como remate da visita, a teniente alcalde do concello de As Pontes recibiu e agasallou o noso alumnado na sala de plenos do concello, dándolles a benvida, explicándolles o proxeto de turismo industrial e cultural de As Pontes e convidándoos a volver próximamente.

Programando con Processing

No seguinte vídeo podedes ver unha pequena mostra dos traballos do alumnado de TICII do noso centro.

Programando con Processing from Susana Oubiña Falcón on Vimeo.

Lobos sucios

O ENDL do Centro organiza a proxección, na súa versión  en galego, "Lobos sucios" para o alumnado de 4º ESO e 1º BACH. o vindeiro 21 de novembro (luns) a partires das 12.30 h. no Salón de Actos do Centro. Ao final da mesma haberá unha charla-coloquio na que participarán o Director, Simon Casal e a guionista e produtora, Paula Cons. Estades convidados tod@s aquel@s que esteades libre a participar nesta actividade.

Recuperado de http://www.filmaffinity.com

Ficha                                                          Sinopse

Exposición Premios Mª Josefa Wonenburger. Muller e Ciencia

Se queres facer unha visita virtual pola exposición preme na imaxe para acceder a Google Photos, e fai clic no icono da esquina superior dereita.

Imaxe elaborada polo alumnado de TIC II coa profesora D.ª Susana Oubiña Falcón

VI TORNEO PANOS BRANCOS CONTRA A DROGA

O vindeiro venres, 28 de outubro, a Fundación Galega Contra o Narcotráfico organiza o “VI Torneo Deportivo Panos Brancos Contra a Droga”. Con tal motivo, convidan aos institutos e colexios concertados de Vilagarcía a disputar uns encontros deportivos, co fin de fomentar hábitos saudables entre os xóvenes. A actividade terá lugar no Complexo Deportivo de Fontecarmoa, entre as 10:00 e a 13:30, e enfrontará aos distintos centros en partidos de fútbol e baloncesto. Dende o departamento de Educación Física estase realizando o proceso de selección dos xogadores que representarán ao noso Centro nos encontros. Tamén serán os encargados de portar a bandeira, asinada por todos alumnos da ESO, co lema "1000 razóns para dicir non as drogas".

Se queres ver as noticias da prenas e imaxes publicadas, fai clic nos seguintes enlaces:

Faro de Vigo

PREMIOS MARÍA JOSEFA WONENBURGER PLANELLS

Desde o vindeiro mércores, 2 de novembro, e ata o mércores 16 do mesmo mes, contaremos no noso centro coa exposición Premios Mª Josefa Wonenburger. Muller e Ciencia, cedida pola Secretaría Xeral de Igualdade. Somos o primeiro centro en acoller dita exposición, polo que hai que agradecer a Secretaría de Igualdade que contara co noso centro para inaugurar a exposición.
Consta de once paneis que recollen as biografías de mulleres destacadas no ámbito científico e premiadas co galardón que lle dá nome á exposición, outorgado pola Xunta de Galicia, desde o ano 2007, a través da unidade  de Muller e Ciencia. As fotos que acompañan están realizadas por  Xurxo Lobato.
Os paneis disporanse na entrada principal do edificio da ESO.