Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Novo número de teléfono do IES Castro Alobre:

Viaxe a Francia 2017

ÉCHANGE VILAGARCÍA-BOURGOIN 2017

III Competición de robots

E por fin chegou o día, mais de 120 equipos de toda galicia participaron na competición.

A través da montaxe do robot, os alumnos/as adquiriron coñecementos de inxeniería, ciencias, tecnoloxía e matemáticas, pero tamén de lingüística e ademais potenciaron a súa creatividade. O noso alumnado fixo un moi bo papel na competición e trouxo un premio para o centro:

O deseño premiado foi o de Oso Panda, do equipo The bugs de 2º ESO. Como agasallo, os membros do equipo recibirán unha cámara deportiva. PARABÉNS.

Se queres ver a noticia na prensa, fai clic na imaxe.

III Competición de robots EEI

Últimos preparativos para a Competición de robots,   comeza a CONTA ATRÁS.

Por fin este venres chega a competición na Escola de Enxeñería Industrial en Vigo, na súa III edición. O noso centro estará representado por 6 equipos: tres de 1º Bacharelato e 3 de 2º ESO. O venres o noso alumnado, titorizado pola profesora Susana Oubiña, verán se programaron os retos da forma axeitada. Aquí tedes unha pequena mostra do seu traballo.

Na competición hai, ademais, un premio ao robot mais orixinal, imaxinación non lles falta.

Viaxe de estudos alumnado 2º ESO a Andalucía

Aquí podedes ver o caderno da viaxe do alumnado de 2º ESO a Andalucía do 18 ao 22 de Abril. Os obxectivos da viaxe son: - Coñecer os diferentes aspectos (históricos, lingüísticos, culturais, xeográficos, artísticos,…) da Comunidade a visitar. - Ampliar e afianzar o aprendido na aula. - Convivir con outras persoas e manexarse por si mesmos fóra do entorno familiar. - Desenvolver o gusto por viaxar como forma lúdica de adquirir coñecementos. As actividades a realizar: - SEVILLA: Percorrido polos lugares de interese (Catedral, Xiralda, Torre do Ouro, Alcázar, Barrios Sta. Cruz e Triana...) - CÓRDOBA. Visitas: Mesquita-Catedral, Museo Audiovisual “Torre Calahorra”, Medina Azahara, paseo polo casco antigo da cidade - GRANADA. Visitas: Alhambra e Xeneralife, Albaicín, casco antigo… - MADRID: Parque Warner O profesorado acompañante: Elena Mª Barreiro Magdaleno, Susana Oubiña Falcón e José Torres González

Máquina medidora da radiación UV

Proxecto para o Concurso "Sensores para Todos" de Igaciencia.

Este proxecto está feito por un grupo de 5 alumnos/as de 2ºESO PMAR, coordinados pola súa titora, Susana Oubiña. Este vídeo narra como fixeron e programaron unha máquina que  aporta a medida da radiación ultravioleta do sol.

Ti colaboras, ti investigas

O Equipo de dinamización da biblioteca decidiu apoiar a Campaña de micromecenado, Biopsia líquida, dentro do Proxecto Documental Integrado que coordina, "Descubrimentos e Inventos".

Baixo o lema "Ti colaboras, ti investigas" promove a recadación de fondos a cambio de marcapáxinas elaborados polo alumnado do centro. Esta campaña levarase a cabo durante a semana do 3 ao 7 de abril.

Animamos a toda a comunidade educativa a colaborar.