Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Novo número de teléfono do IES Castro Alobre:

Libros de texto 2016/17

Exames setembro 2016

INFORMACIÓN XERAL SOBRE A MATRÍCULA DO ALUMNADO

ENTREGA DOS BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS

DE SETEMBRO c/2015-16

Os boletíns de cualificacións entregaranse o día 6 DE SETEMBRO, A PARTIRES DAS 10:00 horas nas aulas dos/as titores/as correspondentes, agás os de 2º de BACHARELATO que se recollerán na conserxería o 5 de SETEMBRO a partires das 09:30 h.

MATRÍCULACIÓN de SETEMBRO para

o CURSO 2016-17

A matriculación realizarase dende o día da entrega dos boletíns ata o 9 de setembro.

Para que non se produzan aglomeracións, rógase que se realice a matrícula, preferentemente, nos días que se indican a continuación:

2º Bacharelato (Repetidores)

5 setembro

4º E.S.O. e 2º BACHARELATO

6 setembro

1º BACHARELATO

7 setembro

2º e 3º E.S.O.

8 setembro

1º E.S.O.

9 setembro

ALUMNADO QUE VAI REALIZAR A P.A.U.

O alumnado que supere 2º de BACHARELATO, deberá pasar pola SECRETARÍA o día 7 de SETEMBRO para realizar os trámites de solicitude do título e de matrícula da P.A.U.

X CONCURSO DE PROXECTOS TECNOLÓXICOS

Como todos os anos o Departamento de Tecnoloxía organiza a Exposición e Concurso de Proxectos realiazados polos/as nosos/as alumnos/as. Levarase a cabo no Taller da ESO o Luns 20 de Xuño en ámbolos dous recreos. Os gañadores do concurso daranse a coñecer o Mércores 22 de Xuño no Acto de Final de curso.

Non vos olvidedes de pasar polo Taller da ESO o Luns 20 de Xuño para ver e probalos Proxectos.

Intercambio Francés 2016

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2016

O luns 16 ás 11,00 h. celebraremos o Día das Letras Galegas na Biblioteca. Convidamos a todo o profesorado e alumnado a participar na lectura de poemas de Manuel María. Non tedes que preparar nada. A Biblioteca pon a disposición de todos e todas nós a obra do autor homenaxeado e cada un dos participantes escollemos o poema que queremos ler. É unha lectura espontánea, sen preparación.

Animádevos.

BIBLIOLIMPIADAS

O venres 29 de abril celebramos, por fin, as Bibliolimpiadas deportivas. Cun sol espléndido e moita animación comezou o desfile de todos os grupos participantes ( 1º, 2º, 3º e 4º ESO e 1º de bacharelato), precedido polo “comité organizador” (Equipo de Dinamización da Biblioteca, departamento de Educación Física e, como non, @s tres voluntari@s da biblio).

Se queres ver as imaxes do evento preme nos seguintes enlaces:

BLOG DA BIBLIOTECA

8 de Marzo DÍA INTERNACIONAL DOS DEREITOS DA MULLER

Trípticos realizados polo alumnado de TIC para conmemorar as Mulleres mais destacables no eido da Informática.

Intercambio Francia 2016

Preme sobre a imaxe para ver mais fotos.

Viaxe de estudos 2º ESO

Intercambio con Francia 2015-2016