Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Novo número de teléfono do IES Castro Alobre:

Gañadores do concurso "Sensores para todos"

Con este vídeo o alumnado de 2º ESO agradeceu a Igaciencia o premio recibido no concurso Sensores para todos. PARABÉNS para todos eles.

O alumnado de Tecnoloxía mide a contaminación do aire

O alumnado de Programación 2º ESO, TIC I e Afondamento Tencoloxía Industrial I realizou diversas medidas da contaminación do aire no noso IES. Titorizados pola profesora Susana Oubiña, empregaron un sensor para medir a conentración de partículas no aire.

Se queres ver as noticias publicadas na prensa, fai clic nas imaxes.

.

La clase de informática en la que se programó el sensor para medir las micropartículas. // Iñaki Abella

Becas Eurolingua

Alumnado becado

O IES Castro Alobre quere felicitar a Patricia Cobo, Ana Serantes, Irene Pereira e Alberto Lago, alumnado deste centro e que acadaron as becas Eurolingua. Con estas becas dito alumnado irá neste verán a Irlanda del Norte a perfeccionar a lingua inglesa.

Queremos destacar que dende que se dan estas becas é a primeira vez que se otorgan catro becas a un mesmo centro. Hai que ter en conta que para Galicia estaban asignadas 10 e  catro dos e das becados/as son do IES Castro Alobre polo seu magnífico expediente académico.

Biopsia líquida

Ciclo de Enfermería. Colabora!!!

V Encontros de Centros para unha Convivencia Positiva

Un ano máis, o IES Castro Alobre participa nos  Encontros de Centros para unha Convivencia Positiva. E xa van cinco edicións. Serán no IES Carlos Casares, en Viana do Bolo,  os días 2 e 3 de xuño. Participará alumnado de 2º ESO e será acompañado por Sira Vidal e Carme Moure.