Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Novo número de teléfono do IES Castro Alobre:

Viaxe de estudos alumnado 2º ESO a Andalucía

Aquí podedes ver o caderno da viaxe do alumnado de 2º ESO a Andalucía do 18 ao 22 de Abril. Os obxectivos da viaxe son: - Coñecer os diferentes aspectos (históricos, lingüísticos, culturais, xeográficos, artísticos,…) da Comunidade a visitar. - Ampliar e afianzar o aprendido na aula. - Convivir con outras persoas e manexarse por si mesmos fóra do entorno familiar. - Desenvolver o gusto por viaxar como forma lúdica de adquirir coñecementos. As actividades a realizar: - SEVILLA: Percorrido polos lugares de interese (Catedral, Xiralda, Torre do Ouro, Alcázar, Barrios Sta. Cruz e Triana...) - CÓRDOBA. Visitas: Mesquita-Catedral, Museo Audiovisual “Torre Calahorra”, Medina Azahara, paseo polo casco antigo da cidade - GRANADA. Visitas: Alhambra e Xeneralife, Albaicín, casco antigo… - MADRID: Parque Warner O profesorado acompañante: Elena Mª Barreiro Magdaleno, Susana Oubiña Falcón e José Torres González

Máquina medidora da radiación UV

Proxecto para o Concurso "Sensores para Todos" de Igaciencia.

Este proxecto está feito por un grupo de 5 alumnos/as de 2ºESO PMAR, coordinados pola súa titora, Susana Oubiña. Este vídeo narra como fixeron e programaron unha máquina que  aporta a medida da radiación ultravioleta do sol.

Ti colaboras, ti investigas

O Equipo de dinamización da biblioteca decidiu apoiar a Campaña de micromecenado, Biopsia líquida, dentro do Proxecto Documental Integrado que coordina, "Descubrimentos e Inventos".

Baixo o lema "Ti colaboras, ti investigas" promove a recadación de fondos a cambio de marcapáxinas elaborados polo alumnado do centro. Esta campaña levarase a cabo durante a semana do 3 ao 7 de abril.

Animamos a toda a comunidade educativa a colaborar.

O motor máis sinxelo do mundo: Motor Homopolar

Con elementos tan sinxelos coma unha pila, un imán e un cable de cobre os alumnos/as de Tecnoloxía de 3º ESO axudados polo seu profesor Anxo, construiron motores homopolares que producen un movemento circular. Puideron comprobar así de forma lúdica as teorías de Faraday.

Sensación térmica

Aquí podedes ver outro dos vídeos que o alumnado de 2º ESO presenta a Igaciencia, titorado pola profesora Susana Oubiña. Nel podedes ver a simulación dun termostato e do fenómeno que chamamos "Sensación térmica".

Sensación Térmica from Susana Oubiña Falcón on Vimeo.

Equilibrio Térmico (Sensores para Todos de Igaciencia)

Este vídeo amosa a posta en práctica dun programa e experiencia que logra calcular a temperatura de equilibrio de duas sustancias líquidas, tanto de forma teórica como experimental. O programa e experiencia foi feito pola alumna Lucía Daponte Conde, alumna do IES Castro Alobre de 2º ESO.
Este vídeo preséntase, como parte da documentación do seu proxecto, no concurso "Sensores para Todos" de Igaciencia.

Intercambio con Francia 2016/17