Benvida

Benvidos ao

IES CASTRO ALOBRE

R/ San Roque 25 -   Código postal: 36600 - Vilagarcía de Arousa (Pontevedra)

Tf: 886151818 - Fax: 886151832 - email: ies.castroalobre.vilagarcia@edu.xunta.es

Logotipo UE

Listaxes provisionais solicitudes admitidas/excluídas. Fondo Libros 18-19

Listaxes provisionais solicitudes admitidas/excluídas  Fondo Libros 18-19. Prazo de reclamación: ata o 14/07/18 incluído.

LISTAXE PROVISIONAL SOLICITUDES ADMITIDAS FONDO LIBROS

SOLICITUDES EXCLUIDAS FONDO LIBROS

La puerta violeta (Rozalén)

Aquí podedes ver a coreografía dirixida pola profesora do Departamento de Educación Física, Marga Bandera, na que participou alumnado de todos os nivieis educativos, no Festival de Fin de Curso. Esta foi  a maneira do noso alumnado a dicir Non a Violencia de Xénero.

O seu futuro depende de nós

A campaña solidaria, organizada pola biblioteca do IES Castro Alobre a favor do Centro Tulizeni da República Democrática do Congo, recadou un total de 1463€.
Queremos agradecer dun xeito especial a colaboración do Grupo de Diversidades afectivo-sexuais do instituto, que doou os cartos obtidos pola venda de artigos co fin de visibilizar ao colectivo LGTBI e a colaboración do alumnado, coordinado pola profesora Mariola González, que doou os cartos obtidos pola venda de comida o día das Letras no Alobre. Tamén queremos dar as grazas á biblioteca do IES Cotarelo pola venda de fotos no seu instituto.
Lembramos, de novo, e agradecemos a colaboración do Concello de Vilagarcía, de Setga e Naturgalia (empresas de Pontevedra) e de Zona Aberta, Stin e Duende.
Se alguén quere colaborar nesta campaña, aínda pode mercar fotos no IES Castro Alobre.

Circular informativa

CIRCULAR INFORMATIVA

Estimadas familias:

Enviamos esta circular para informar a todas aquelas familias que o desexen que o LUNS 11 de xuño, o IES Castro Alobre, recibirá as 19,00 horas, a todos aqueles pais, nais, titores/as legaís que desexen coñecer as instalacións deste centro: aulas, biblioteca, aulas de tecnoloxía… A reunión será no salón de actos e serán recibidos polo Director e a Vicedirectora.

Tamén informaremos das seccións bilingües que temos no centro.

Agradecendo a súa presenza, enviamos un cordial saúdo.

A Dirección do Centro

Intercambio 2017/18

Échange 2017-18

Viaxe de estudos a Cantabria