Actividades orientación (cronograma provisional)

No seguinte enlace están as actividades relacionadas coa semana da orienteación, o calendario ainda non está pechado de todo.

Feliz Nadal e ata o día 11

O Equipo directivo do IES Carlos Casares deséxavos a toda a Comunidade Educativa un Feliz Nadal e un 2021 moito máis tranquilo e proveitoso que o anterior.

Lembramos ademais que a volta ás clases será o luns 11 de xaneiro (o día 8 é un dos días non lectivos escollido polo centro).

Volve o voluntariado da Biblioteca María Varela

Dende o luns reabrimos servizo de voluntariado na Biblioteca María Varela

• Cando queiras devolvelo, faino no primeiro recreo.

Entre tod@s podemos facer do IES un lugar seguro.

Convocada solucitude de participación na distribución de máscaras para o alumnado de ESO (DOGA 13 novembro 2020)

• Será directamente beneficiario o alumnado que tivese concedidaa axuda de material escolar.
  • Deberá solicitar a participación no centro o resto do alumnado se pertence a familias cunha renda per capita igual ou inferior a 6000 euros (renda do ano 2018).

Prazo de solicitude ata o 27 de novembro de 2020

Puntos de acceso para os diferentes grupos da comunidade educativa

1.-A entrada principal ao instituto. Resérvase para o alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO, FP Básica, Ciclo Formativo e That´s English. Tamén se reserva para visitas, sempre con cita previa, incluídas as familias e os provedores distintos aos de cociña.

2.-A entrada que da acceso aos soportais, aula de Tecnoloxía e Pavillón. Resérvase para o persoal do centro e para a entrada do alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO e FP Básica, á volta dos recreos.

3.-Na planta baixa, é a que da acceso a zona deportiva exterior. Resérvase para o alumnado de Bacharelato e 4º ESO.

4.-A entrada exterior á cociña. Resérvase para o persoal de cociña e os provedores relacionados.

5.-A porta exterior do comedor. Resérvase para a saída única de todo o alumnado despois de comer.

Devolución importe das saídas 2019-2020

O prazo para solicitar as devolucións do importe das saídas didácticas non realizadas o curso pasado está aberto ata o vindeiro 13 de novembro. A partires desa data, os importes correspondentes servirán de bonos desconto para futuras actividades a realiza

CM DE ATENCIÓN A PERSOAS EN SITUACIÓN DE DEPENDENCIA, OFERTA 2020-2021

Tres módulos onde se traballarán competencias directamente relacionadas co CM Dual de Coidados Auxiliares de Enfermería.

Pola seguridade de todos

#cóidate e #coida