TODOS FESTIVAL LETRAS GALEGAS

16/05/2023 11:30
16/05/2023 14:00

Todo o centro disfrutará no instituto da celebración do día das Letras Galegas o martes 16-05-2023 de 11:30 a 14:00 horas.

Haberá un concurso, no que participa parte do alumnado, coas seguintes modalidades:

MODALIDADE DE MÚSICA INSTRUMENTAL:

-      Alejandro (2ºEso): “O son do ar” (frauta)

-      Mauro (1ºESO): “Armenteira” (gaita)

-      Cuarteto Cabo Ortegal: Cris, Mara, Andrea e Noa (2ºEso): “Piornedo” (gaitas e percusión)

MODALIDADE DE RECITADO:

-      Zeltia (1ºESO): “Lúa descolorida” de Rosalía de Castro.

-      Kiara e Sara (4ºESO): “Canción de cuna para Rosalía de Castro” de Federico García Lorca.

MODALIDADE DE BAILE:

-      Now oso: Noel e Xoel (2ºESO): “A Rianxeira”

Pichiñas: Andrea, mara, Nahia, Vania, Noa, Adriana, Melisa e Paula (2ºESO): “Pano de cores”.

-      As Ramonas: Laura, Sara, Ana e Lucía (4ºESO): “Alcolitros de Berto e Ramón”.

A actividade está organizada polos departamentos de Lingua Galega e Música e os Equipos de Dinamización da Lingua Galega e da Biblioteca.

evento | by Dr. Radut