ORDE 6/11/2020 PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMANDO

Publicada a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21: ENLACE Á ORDE.

Para poder optar a esta axuda haberá que presentar na administración do centro educativo o ANEXO I de solicitude cuberto e que se pode descargar dende o seguinte enlace: ANEXO I

• Non ten que presentar solicitude o alumnado que foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021, é dicir, aquelas familias á que se lles entregou o cheque para material escolar non é necesario que fagan ningún trámite pois xa estarían admitidos.
  • Si terían que presentar solicitude aquelas familias que non están no caso anterior e que ademais cumpran algún deste requisitos: Familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € - Alumnado matriculado en educación especial - Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia - Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 16 ao 27 de novembro de 2020.

AdxuntoTamaño
ORDE 6 de novembro 2020 Prodedemento de distribución de máscaras entre o alumnado..pdf608.65 KB
ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa.pdf136.44 KB