Admisión / Matrícula, Comedor, Transporte, Impresos/ descargar , Libros de texto, Solicitude / Recollida documentos, Taboleiro de secretaría

CALENDARIO ACTIVIDADES

Avda. Ricardo Sánchez, 5 (Pontedeume) 881930435 ies.breamo@edu.xunta.gal

INICIO DAS CLASES

No IES Breamo dará inicio o curso escolar 2024-25 o día 11 DE SETEMBRO.

A presentación farase de forma ordenada con atención ós seguintes horarios:

11:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (1º ESO)

11:30 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (2º ESO)

12:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (3º ESO)

12:30 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (4º ESO)

13:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (BAC)

ASISTENCIA Á PRESENTACIÓN DO INICIO DO CURSO (ALUMNADO DA ESO)

Lémbrase aos responsables do alumnado da ESO, que unha vez que o alumnado entre no centro para asistir ás presentacións non poderá abandonar o mesmo ata que finalice a xornada (ás 14:10 h).

Quedará eximido disto o alumnado que traia unha autorización asinada ou a persoa autorizada veña buscalo. Pódese descargar desde a páxina web do centro. Autorización para a saída do centro.

ACCESO AO CENTRO

O alumnado accederá ao recinto escolar segundo as indicacións que se poden visualizar no documento Planos de aulas e accesos. Planos de aulas e accesos.

AUTOBÚS ESCOLAR

No caso de que o alumnado faga uso do transporte escolar contará co servizo no horario habitual e será atendido polo profesorado do centro ata a hora da presentación cos titores e titoras. Ao remate da actividade lectiva, ás 14:10 h, o transporte realizará a súa ruta correspondente.

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

Os libros do fondo solidario, xunto co xustificante de entrega, entregaranse ao alumnado da ESO o día 11 de setembro durante a presentación co titor ou titora. O alumnado devolverá durante a seguinte semana dito xustificante debidamente asinado polos seus responsables legais.

ROTEIRO DO CLUB DE LECTURA

Roteiro por el Modoñedo de Cunqueiro, Leiras Pulpeiro, Marina Mayoral e Pascual Veiga do club de lectura do IES  Breamo xunto co club de lectura de Neda.

Visitamos unha biblioteca histórica, a casa- museo de Álvaro Cunqueiro, a ponte do Pasatempo, a catedral e ata unha imprenta.

Foi un pracer compartir este día co alumnado e as profesoras do IES de Neda.

E sobre todo co alumnado do noso centro.

DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 4º ESO

Este martes, 18 de xuño, pola tarde celebramos no salón de actos do centro a despedida do alumnado de 4º ESO.  Nun acto moi emotivo no que houbo discursos, cancións e ata un kahoot, profesorado e alumnado compartiron momentos inesquecibles.

Parabéns para o noso alumnado e profesorado!

ACTO DE PECHE IV EDICIÓN TALENTOS INCLUSIVOS

Talentos Inclusivos celebrou hoxe o acto de peche da IV edición nunha feira científica aberta a toda a cidadanía na que se mostrarán todos os retos desenvolvidos polo alumnado dos 15 centros educativos participantes.

Parabéns para o alumnado participante e o profesorado do departamento de tecnoloxía.

O alumnado de 1º bacharelato, baixo a coordinación da profesora de tecnoloxía Julia Vázquez Vila, traballou en equipo para atopar solucións tecnolóxicas e innovadoras ao reto proposto: unha tarima para os usuarios da piscina cun sistema de suxeición para poder moverse.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024/25

Para ver o listado dos libros de texto para o curso 2023/24 prema na imaxe.

O IES BREAMO RECIBE DOUS PREMIOS POLA SÚA PARTICIPACIÓN EN CLASES SEN FUME

Nesta edición 2023-24 do concurso Clases Sen fume participaron preto de 2.700 escolares, pertencentes a 45 centros educativos. O principal obxectivo deste concurso e que os estudantes reflexionasen sobre argumentos de os beneficios de dicirlle non ao tabaco.

A clase de 1º ESO D recibiu o 1º premio na categoría de actividade creativa, sendo galardoado tamén o grupo de 1º ESO B con accesit

Parabéns para o alumnado participante e o profesor coordinador Diego Canosa.

No acto de entrega de premios, o conselleiro de Sanidade estivo acompañado pola directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa, Judith Fernández; pola directora xeral de Saúde Pública, Carmen Durán; pola directora xeral de Xuventude, Lara Meneses e, como patrocinadores do programa, representantes do Concello de Cerdeda e da empresa Monbus.

FINAL DO TORNEO DE PING PONG

Hoxe celebramos a entrega de premios do torneo de tenis de mesa 2024. O gañador desta edición foi Thiago Salgado de 1º ESO A. O resto de finalistas e premiados foron Isaac Veiga (1º ESO D), Ariel Torres (1º ESO B) e Iago Miño (1º ESO B). Parabéns para os laureados!