A CURTA DOS COMPOÑENTES DO EQUIPO DE BIBLIOTECA E CLUB DE LECTURA DO CENTRO, NA BIBLIOTECA HAI (MOITA) VIDA, GAÑA O PREMIO ESPECIAL OLLOBOI.

O soño de Raúl, traballo realizado polo alumnado de 4º ESO na clase de música, foi finalista na categoría de imaxe.

O pazo Torre de Goians de Boiro acolleu o pasado venres a gala de entrega dos premios do festival audiovisual escolar Olloboi 2023. O concurso, dirixido a alumnos e profesores de centros educativos desde infantil ata a educación superior, recibiu un total de 111 curtametraxes  procedentes de 55 centros educativos.

O premio, acadado pola curta Na biblioteca hai (moita) vida, consiste nun lote de libros de Aira Editorial, una charla no centro por parte dun cineasta, trofeo Olloboi e camiseta.

O IES Breamo participaba con 2 traballos:

O soño de Raúlpequena curta creada polo alumnado de 4º ESO do IES Breamo na clase de música (curso 2021-22), reflexionando sobre a consecución dos obxectivos e a vida saudable, tocando igualmente aspectos como o impacto da pandemia sobre os máis xóvenes e tamén sobre os maiores. Foi feita marco do proxecto Innova de hábitos saudables.

Na biblioteca hai (moita) vidaunha ficción fantasmagórica baseada en feitos librescos realizada polos compoñentes do Equipo de Biblioteca e o Club de Lectura do centro. Poida que moitos de vós pensedes na biblioteca como un lugar aburrido repleto de obxectos inertes moi ben colocadiños nos seus andeis… Eu tamén pensaba así ata que un día quedei durmida e esquecida nun curruncho da biblioteca.

O quipo directivo quere felicitar publicamente a todo o profesorado e alumnado implicado na realización destas dúas curtas.