Saltar navegación.

Como chegar: clic aquí:

NOVAS:

EDUARDO SÁENZ DE CABEZÓN NO IES DO BARRAL

O matemático e divulgador científico Eduardo Sáenz de Cabezón fará unha visita ao IES do Barral o próximo 14 de febreiro para impartir unha charla ao alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato.

Eduardo Saenz de Cabezón é coñecido por ser o conductor dende 2019 do programa "Órbita Laika", que se emite na 2 de TVE, pero a súa traxectoria é ben máis ampla. Doctor en Matemáticas e profesor da Universidade da Rioxa, é membro fundador do grupo de divulgación científica Big Van Ciencia. Colaborador de programas de radio e televisión, ten escrito varios libros de divulgación matemática como "Inteligencia matemática", "Apocalipsis matemático" ou "Gardner para aficionados: Juegos de matemática recreativa", asi como "El árbol de Emmy", unha biografía da matemática Emmy Noether.

Excursións 4º de ESO

EXCURSIÓNS DE CUARTO DE E.S.O. 2023

ROMA 11 -15 DE ABRIL

PARÍS 27 - 31 DE MARZO

Erika Jâmece no IES do Barral

A artista angoleña Erika Jâmece visitou o IES do Barral o pasado 24 de novembro de 2022

Aqui tedes a reseña da visita

Magosto 2022

O 11 de novembro celebramos o dia do magosto no centro con xogos populares e degustación de castañas. Aqui tedes unhas imaxes da celebración

O alumnado do IES do Barral no mercado Municipal de Ponteareas

Visita do alumnado de 3º de ESO ao mercado municipal o 9 de novembro de 2022.

Club de lectura en inglés

Xa estamos de volta cos grupos de lectura en inglés.
Vémonos o venres na biblioteca na hora do recreo!!

Obradoiro interxeneracional

Estimadas familias:

A biblioteca do IES do Barral quere convidarvos a unha actividade coa que levamos soñando xa hai un tempo.
Precisamos avós, avoas, pais, nais, profes e alumnado para compartir aquelo que estamos seguras que temos en común: a memoria.
Só será posible se vindes compartir as vosas historias e así as faremos eternas...
Podedes consultar premendo na imaxe se queredes saber algo máis ou escribirnos a: