Saltar navegación.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA ENTREGA DE MÁSCARAS

Data publicación: 30 de novembro de 2021

Lugar publicación: Taboleiro de anuncios do IES do Barral

Período reclamación: 2 días (1 e 2 de decembro)

Publicación listaxes definitivas: 3 de decembro de 2021

ENTREGA DE MÁSCARAS: a partires do venres 3 de decembro.

Procedemento de entrega máscaras: o alumnado beneficiario recollerá, na conserxería, un documento de entrega de máscaras que deberá asinar o pai ou a nai e o devolverá no mesmo lugar onde recibirá as máscaras.

Pleno infantil

O día 19 de novembro levouse a cabo o pleno infantil no Concello de Ponteareas. O IES do Barral estivo representado por dous dos seus alumnos, Alejandro e Sabela, de 2º de ESO.

Momentos do pleno. No minuto 00:46 fala
Alejandro e no minuto 1:04 Sabela

Graduación 4º ESO 2020-2021

O 22 de xuño de 2021 o alumnado de 4º de ESO celebrou a súa graduación no patio do IES. Amosamos aqui algunhas imaxes do evento.

Premio de poesía

O alumno de 1º Bacharelato Sebastián Táboas Pazo acaba de recibir o 1º Premio de Poesía da IV Edición do Certame de Relato Curto e Poesía do IES Francisco Asorey!

Anxo Rodríguez Rodríguez, de 2º de Bacharelato, tamén conseguiu unha mención no mesmo certame!

Moitos parabéns para os dous!

ENQUISA ACOSO ESCOLAR

Pedimos a túa axuda para realizar un pequeno estudo sobre a percepción da incidencia do acoso escolar nos centros educativos do Concello de PONTEAREAS

Preme neste enlace para facer a enquisa

Grazas pola tua colaboración