Saltar navegación.

Datas de Matrícula: Para 1º e 2º FPB do 15 ao 22 de setembro

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS E LIBROS DE TEXTO SETEMBRO

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS E LIBROS DE TEXTO

PUBLICACIÓN CUALIFICACIÓNS NO ABALAR ENTREGA BOLETÍN NOTAS RECLAMACIÓN CUALIFICACIÓNS SETEMBRO ENTREGA LIBROS
Luns 6 setembro a partires das 20 h. Martes 7 de setembro de 10:00 a 11:00 nas aulas correspondentes 7 e 8 de setembro Martes 7 de setembro coa entrega de notas

Matrícula SETEMBRO curso 2021-2022

Datas e horas de matrícula setembro
Anexo II Autodeclaración comedor
Itinerarios de transporte

Impresos de matrícula

Solicitude de transporte BAC FPB
Autorización saída do centro

IMPORTANTE:

• Escribir con maiúsculas e con letra clara as solicitudes. Lembrar encher todos os ocos.
  • As fotos que se entreguen teñen que vir con nome, apelido e curso indicado por detrás.
  • So se matriculan en xuño e xullo os que promocionan para o curso seguinte na convocatoria ordinaria.

Libros de texto 2021-2022

Libros de texto das materias que non se acollen ao programa EDIXGAL para o curso 2021-2022

Bacharelato

NOTA: Recoméndaselle ao alumnado de bacharelato que espere ata o mes de setembro a comprar o libro, xa que non se garante que se formen grupos en todas as materias optativas.

PUBLICACIÓN LISTAXES ADMITIDOS E EXCLUÍDOS AXUDA CHEQUE MATERIAL ESCOLAR

Publicación listaxe provisional: 9 de xullo de 2021

Prazo reclamación da listaxe provisional de admitidos e excluídos: 2 días (12 e 13 de xullo)

As persoas que teñan a CHAVE 365, CERTIFICADO DIXITAL ou DNI ELECTRÓNICO poderán consultar as listaxes directamente na aplicación fondo libros neste enlace: FONDOLIBROS

Publicación listaxe definitiva: 15 de setembro de 2021

Recollida cheque axuda material: a partires da semana do 19 de xullo (Para recoller o cheque terá que vir a persoa solicitante. En caso de vir outra persoa maior de idade terá que traer unha autorización da persoa solicitante)

O alumnado que non promocione en xuño e polo tanto non se poida matricular en xuño, non terá dispoñible o cheque de axuda de material ata que se matricule en setembro.

OFERTA FORMACIÓN PROFESIONAL CURSO 2021/22

O luns día 7 de xuño, publicouse no Diario Oficial de Galicia a ORDE do 24 de maio de 2021 pola que se actualiza a oferta de formación profesional do sistema educativo, polo réxime ordinario, en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2021/22 e a ORDE do 24 de maio de 2021 pola que se actualiza a oferta modular polo réxime de persoas adultas, nas modalidades presencial, semipresencial e a distancia, de ciclos formativos de grao medio e de gr ao superior de formación profesional en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2021/22.

#FPGalicia

Rancho de Reis

A tradición ancestral das danzas e cantos de Reis

LETRAS GALEGAS 2021