EXCURSIÓN A ANDALUCIA 18-23 DE MAIO DE 2024

EXCURSIÓN A ANDALUCIA

DO 18 AO 23 DE MAIO DE 2024

ALUMNADO DE 4º DA ESO

O noso alumnado de 4º da ESO, despois de un curso enteiro a espera, empezan a viaxe de final de etapa (ESO). Saen hoxe do aeroporto internacional Rosalía de Castro de Santiago de Compostela para aterrar no María Zambrano de Málaga.

Acompánan as profesoras Marga, Mónica Naveira, Susy e o profesor Manuel. Estes 47 rapaces e rapazas van con moitas ganas e coas maletas e mochilas cheas non só de roupa e enseres personais, se non de ganas de desfrutar, pasalo ben e aprender moito do que alí van ver e visitar nas cidades de Granada, Córdoba e Sevilla. Estaban esperando esta excursión coma o sol de Maio que esperamos nós en Galicia.

No Facebook e no Instagran do centro se irán subindo fotografías e vídeos segundo vaian chegando.

Boa Viaxe