Benvida

Preme aquí se queres saber como chegar ao noso instituto.

Preme aquí para ver un vídeo de presentación.

Para ver o vídeo promocional do noso IES correspondente ao curso 2016-2017,preme aquí.

Novas

Xoves 19 de setembro ás 12:00h, pasarán polas aulas de 1º e  2º de Bach., ACT Comerciais, como fixeron o ano pasado, os do FIOT, para dar a coñecer o programa deste ano e fomentar o teatro nestas idades. En cada clase estarán uns 5 minutos como máximo.

Venres 20 de setembro, os de 3º da ESO farán un percorrido polo casco urbano de Carballo. Esta actividade ofertouna Turismo de Carballo e será de 9:20h a 11:00h.

Listaxe difinitiva do fondo solidario de libros de texto. Para ver a listaxe, preme aquí.

Inicio de clases

O  curso 2019/20 dará comezo o vindeiro día 16 de setembro. Haberá clase en horario normal, de 8:30h á 14:00h  para  todo o alumnado matriculado no centro: ESO, Bacharelato e Ciclo Medio de Actividades Comerciais. Haberá servicio de trasporte escolar nas paradas de costume. Agardamos para todos un bo curso 2019/20.

Prazas no Ciclo de Actividades Comerciais

Infórmase que quedan prazas dispoñibles no Ciclo Medio de Actividades Comerciais. Para máis información poden poñerse en contacto coa secretaría do centro.

Preme aquí para saber máis do Ciclo Medio de Actividades Comerciais.

Reunión E-DIXGAL

Infórmase a todos os pais, nais ou titores legais do alumnado matriculado en 1º da ESO  no curso 2019/20,  que o vindeiro martes 17 de setembro ás 20:00 h  haberá no centro  unha reunión informativa sobre o proxecto E-DIXGAL. Dada a importancia dos temas a tratar  rogamos asistencia.

Preme aquí para acceder á listaxe de libros de texto para o curso 2019-2020.

CURSO 2018-2019

Algunhas actividades do curso 2018-2019:

Martes 4 de xuño, o alumnado do Club de Lectura desprazarase a Lugo capital, acompañados polos profesores que se encargan desta actividade todo o curso, para facer unhas rutas literarias e visitar o Museo provincial. Saen ás 8:30h e volven ás 17:55h.

Preme aquí para ver un resumo e fotos.

Venres 24 de maio: Acto de graduación de 2º Bacharelato. Para ver a galería de fotos, preme aquí.

Letras Galegas 2019

Están expostos na entrada do Instituto os cartaces elaborados polo noso centro (alumnado de PT e profesorado variado baixo a direción de Mónica Cores) sobre a figura de Antón Fraguas, homenaxeado neste ano polo Día das Letras Galegas. Podes atopar esta serie de cartaces embaixo, listos para descargar.

ATENCIÓN: Finalmente, non haberá presentación da revista anual do noso instituto, Pomba Dourada. Podedes recoller a vosa copia gratuita na conserxería (impresa en branco e negro), ou descargala desta páxina web no formato PDF, en cores. Feliz Día das Letras!

Pomba Dourada 2019

Expo Antón Fraguas

VIII edición da Semana das Artes, das Letras e da Música

Preme aquí para consultar o horario. Celébrase desde o luns 13 ao xoves 16 de maio.

VISITING THE USA:

Preme aquí para ver as propostas de solución para o concurso de fotos de inglés.

Exposición Ars Itinerandi

Preme aquí para ver un resumo da exposición Ars Itinerandi, do Departamento de Clásicas, e algunhas fotos.

Martes, 14 de maio, excursión a Compostela do alumnado de 1º de Bac de Relixión Católica. Alí visitarán o Museo das Peregrinacións, a catedral co Pórtico da Gloria e farán unha visita guiada polas rúas da zona vella da cidade. Sairase ás 8:30 e o retorno está previsto para as 19:30.

Se queres ver o álbum de fotos desta excursión, preme aquí.

7 de Maio:  saída ao Ézaro para 3º da ESO.

Martes 26 de marzo o alumnado de 3º ESO visita Sotavento e SOGAMA.

Queres facer unha visita virtual a SOGAMA? Preme na imaxe

Excursión 4º de ESO

Do 23 ao 28 de marzo, o alumnado de 4º ESO van de excursión a Viena,  Salzburgo e Praga.

Actividades do 8 de marzo:

O día 7 de marzo inaugúrase a exposición permanente 85 Mulleres Galegas (no corredor da sala de profesores), ca presencia do alcalde de Carballo Evencio Ferrero, o xornalista Santiago Garrido  e a escritora Concha Blanco.

Para ver a nova da inauguración da exposición, con fotos do evento, preme aquí.

Fotos: Ana García

Martes 26 e mércores 27 de Febreiro celébrase a Feira das CIencias. Para ver o horario, preme aquí. Horario de tarde: de 16:00 a 18:00.

Para ver a nova na prensa, preme aquí. Para ver unha galería de fotos en La Voz de Galicia, preme aquí

Para ver a galería de fotos tomadas no Instituto, preme aquí.

Foto: Ana García

Foto: Elías Silva

ACCESO ÁS NOF

Para acceder ás Normas de Organización e Funcionamento (NOF) do noso IES, preme aquí.