Benvida

Benvido/a ao IES Alfredo Brañas

Preme aquí se queres saber como chegar ao noso instituto.

Madiha Awan

25-12-1998   -   -- -01-2017

Xa saíu a convocatoria para o acceso a ciclos medios e superiores. Podes consultar o calendario premendo aquí.

Información completa en www.edu.xunta.es/fp

Xoves 12 de xaneiro 2017, de 10 a 14h: Saída á Coruña de 1º e 2º Bacharelato Tecnolóxico.

Martes 10 de xaneiro 2017, de 11 a 11:50 no Salón de Actos: Conferencia para o alumnado de 1º e 2º Bacharelato Tecnolóxico.

Mércores 21 de decembro: ceremonia de entrega de premios do concurso da Biblioteca. Terá lugar na propria biblioteca a última hora da mañá.

Do 22 ao 27 de xaneiro 2017: Excursión a neve, con alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1º de Bacharelato.

VIAXE Á NEVE CURSO 2016-2017

Esta viaxe forma parte do programa de Educación Física.

Lugar: estación de esquí Formigal –Panticosa (Jaca Huesca )

Data: 22 -27 de Xaneiro 2017

Inclue:

• -          Traslados en autobús (a Jaca e a estación de Formigal -Panticosa)
  • -          Aloxamento en régimen de media pensión en Jaca.
  • -          Comida en pistas
  • -          Fortfait durante os días de esquí.
  • -          Dúas horas de clase diaria con monitor.
  • -          Seguro de viaxe
  • -          Aluguer de material de esquí ( botas, cascos, bastóns, esquís ou snow)

O  día 19 de Diciembre ás 20.30 h. realizaremos unha reunión cos pais/nais donde terán que levar fotocopia do DNI do alumno e fotocopia da cartilla da Seguridad Social.

3ª EDICIÓN  DA  NOVALIGASÓDOSMILLORES

Neste primeiro trimestre, levouse a cabo a 3ª Edición da Novaligasódosmillores, durante os recreos da ESO os Mércores  e Venres.

Este ano, ademais de futbol, baloncesto, voleibol , balonmano e brilé, os alumnos poideron participar tamén nas cpmpeticions de petanca, estornela e  carreira de relevos.

A volta de Nadal, seguiremos ca 2º volta das probas, onde os nosos alumnos seguirán divertíndose e fomentando os xogos e deportes neste momento de lecer.

Para acceder ao calendario de exames para alumnado pendente do curso anterior, preme aquí.

Despois da renovación parcial do Consello Escolar do noso IES, esta é a listaxe final dos membros actuais do Consello:

• · Presidenta:  Mónica Mariño Callejo
  • · Xefe de estudos:  Xosé Antón Silveira Rodríguez.
  • · Secretaria: María Margarita Garrido Mille
  • · Representantes do  profesorado:  Francisco Javier  Brage  González,   María Josefa  Díaz    Rama,   David  Sanz  Diéguez, Elías  Silva Moruja.
  • · Representantes  de pais: Ángel   Gundín   Suárez   e    José    Antonio   Rodríguez   Fraga.
  • · Representantes do  alumnado:   Juán   Carlos Rodríguez Ortiz e Rocío Vilanova Méndez.
  • · Representante  do  Persoal de  administración e  Servizos:  Josefa Suárez  Pallas.
  • · Representante do  concello: Milagros Lantes Seara.

Venres 25 de novembro:

O alumnado de 4 ESO sairá á Casa da Cultura para asistiren á obra de teatro "Retrincos de Castelao". Saída ás 12:30, volta ás 14:00h.

Para saber máis, preme aquí.

Charlas de Orientación:

Martes 22 de novembro, no salón de Actos, para o alumnado de 4 ESO A e C, de 12:30 a 14:00h., charla impartida por Íntegro. Inclúe actuación musical nas pistas.

Martes 29 de novembro: Mesma charla, para o alumnado de 4 ESO B.

Para ver como o profesor Carlos Díaz anda no seu tear, preme aquí.

Carlos Díaz é arquitecto de formación e dá clases de Debuxo Técnico do IES Alfredo Brañas de Carballo. Desde hai un par de anos gran parte do seu tempo libre dedícao á recuperación e divulgación do tecido tradicional galego.

Foto: José Manuel Casal, para La Voz de Galicia

Se queres ter información sobre as probas de acceso a Ciclos de Grao Medio, preme aquí.

Se es alumno/a de Bacharelato e estás interesado/a na probas de acceso a Ciclos de Grao Superior, preme aquí.

Para coñecer toda a información relativa a estas probas, así como exemplos de exames, vai a www.edu.xunta.es/fp

O sábado 26 de novembro celébrase o xantar de xubilación de Xulio García (profesor de Plástica) e Ramona Castro (conserxe). en Casa Sánchez (Coristanco) ás 14:00h.

O profesorado e persoal do centro participa o sábado 19 de novembro unha xornada de convivencia na que se visitará a Ribeira Sacra en Ourense.

Debido ao anuncio de forte tormenta na data indicada, posponse esta actividade ata novo aviso.

Saída ao Teatro Colón da Coruña o venres día 28 de outubro, para acodir a unha representación de Don Juan Tenorio. Nesta saída participará o alumnado de Psicoloxía de 2º de Bacharelato.

O Club de Lectura O Nobelo de Penélope reunirase na Biblioteca o xoves 3 de novembro ás 11:00h. Anímate e participa!

Para coñecer o horario de atención a nais e pais de cada titor, preme aquí.

Para o horario de atención do resto do profesorado, preme aquí.

Para coñecer o calendario escolar para este curso, preme aquí.

Se queres acceder ao informe PISA completo correspondente ao noso IES, preme aquí. Atención: o  ficheiro está en formato PDF e é grande (13 Mb).

Para ver o vídeo promocional do noso IES, preme aquí.