Páxina en construción

Estamos traballando en mellorar e ampliar a web. Durante un tempo poderá haber cambios e tamén iremos completando algúns dos apartados de nova creación (Secretaría, Oferta educativa...).

Agradecemos a vosa paciencia.

Moitas grazas

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR - NOVEMBRO 2018

(Actualizado a 8 novembro 2018)

Información importante

Renovación do Consello escolar

O prazo de presentación de candidaturas dos distintos sectores (alumnado, profesorado e persoal de administración e servizos) é desde o 8 ao 15 de novembro (ata as 12.00).

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

IMPORTANTE - Alumnado de BAC: Convalidacións de materias de BAC con títulos de FP

O alumnado en posesión dalgún destes títulos:

• Técnico de FP,

• Técnico Superior de FP,

• Técnico das Ensinanzas Profesionais de Música,

• Técnico das Ensinanzas Profesionais de Danza,

pode convalidar as dúas troncais de opción e as materias específicas.

Dirixirse o antes posible á oficina do EPAPU en horario de mañá.

O prazo para a realización desta convalidación é ata o 30 de novembro.

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Día Nacional das Linguas de Signos

No EPAPU Albeiros queremos conmemorar o Día Nacional das Linguas de Signos Españolas con este vídeo, que recolle a presenza da LSE no centro.  #EpapualbeiroscoaLS #EucoaLS #YoconlaLS

Experiencias no EPAPU. Oitavo vídeo: Fátima

Neste oitavo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, voltamos ver unha alumna do centro. Aquí, Fátima cóntanos a súa experiencia neste centro, no que finalizou a ESO e está a estudar Bacharelato. Ela fálanos dos motivos que a levaron a estudar aquí e os seus plans de futuro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Excursión a Ourense e ao Castro de San Cibrán de Lás

O pasado 31 de maio organizouse unha excursión a Ourense á que acudiron alumnado e profesorado do EPAPU Albeiros. Pola mañá fixemos unha visita guiada pola cidade, na que nos falaron da historia da mesma e da súa importancia para a historia da literatura galega. Despois dun baño relaxante nas Burgas, comemos e finalizamos a viaxe coñecendo mellor os nosos devanceiros castrexos na visita ao Castro de San Cibrao de Lás, onde paseamos por todos os recunchos deste poboado fortificado, habitado desde o século II a.C ata o século II d.C.

Deixamos aquí un vídeo testemuño do noso paso por Ourense, onde recollemos as fotografías realizadas na visita. Que o desfrutedes!

Experiencias no EPAPU. Sétimo vídeo: Quique

No sétimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Quique cóntanos a súa experiencia neste centro, no que leva traballando xa sete anos. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e, próximamente estará subtitulado en galego. Podedes velo aquí.