Páxina en construción

Estamos traballando en mellorar e ampliar a web. Durante un tempo poderá haber cambios e tamén iremos completando algúns dos apartados de nova creación (Secretaría, Oferta educativa...).

Agradecemos a vosa paciencia.

Moitas grazas

Información importante

Experiencias no EPAPU: Kevin

Hoxe publicamos en Youtube o primeiro dunha serie de vídeos que recollerán as experiencias do profesorado, do alumnado e do persoal non docente do EPAPU Albeiros. Inauguramos a serie co relato de Kevin, alumno de Bacharelato. Esperamos que vos guste o resultado!

O noso vídeo para o Proxecto Youtubeir@s!

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega elaborou un vídeo no que alumnado, profesorado e persoal non docente do EPAPU Albeiros conta a súa experiencia traballando e estudando nun centro de adultos. O vídeo é accesible para as persoas xordas mediante a lingua de signos española (LSE) e o subtitulado (que se pode activar no propio Youtube). Foi presentado ao Proxecto Youtubeir@s, que ten como obxectivo “promover e visibilizar o uso do galego con vídeos de opinión e videotitoriais a través dunha das redes sociais máis influíntes do momento, YouTube.” (http://youtubeiras.gal/proxecto/).

#youtubeiras #youtubeiros

Esperamos que vos guste!