Páxina en construción

Estamos traballando en mellorar e ampliar a web. Durante un tempo poderá haber cambios e tamén iremos completando algúns dos apartados de nova creación (Secretaría, Oferta educativa...).

Agradecemos a vosa paciencia.

Moitas grazas

Información importante

Experiencias no EPAPU: Eva

Acabamos de publicar o quinto vídeo da serie Experiencias no EPAPU. Nesta ocasión, Eva cóntanos a súa experiencia docente con persoas adultas, as dificultades coas que se atopa e os retos que afronta. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e ten subtítulos en galego. Esperamos que o desfrutedes! Podedes velo aquí.

Experiencias no EPAPU: Ángel

Ángel, alumno de Bacharelato do EPAPU, fálanos neste cuarto vídeo sobre a súa experiencia no centro e a utilidade de voltar a estudar para mellorar no seu posto de traballo. Como vén sendo habitual, o vídeo inclúe interpretación en LSE e está subtitulado en galego. Esperamos que o disfrutedes! Podedes velo aquí.

Experiencias no EPAPU: Carmen

E xa imos polo terceiro vídeo da serie Experiencias no EPAPU Albeiros. Neste, a alumna de Ensinanzas Básicas Iniciais Carmen Ferreiro cóntanos a súa experiencia na volta aos estudos. Como vén sendo habitual, o vídeo inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Esperamos que o disfrutedes! Podedes velo na seguinte ligazón.

Experiencias no EPAPU: Beatriz

Acabamos de publicar en Youtube o segund dos vídeos da serie Experiencias no EPAPU Albeiros. Neste, a profesora Beatriz Paderne cóntanos como é traballar con adultos. O vídeo inclúe interpretación en LSE e, proximamente, subiremos o subtitulado en galego. Esperamos que vos guste! Podedes velo nesta ligazón.

Experiencias no EPAPU: Kevin

Hoxe publicamos en Youtube o primeiro dunha serie de vídeos que recollerán as experiencias do profesorado, do alumnado e do persoal non docente do EPAPU Albeiros. Inauguramos a serie co relato de Kevin, alumno de Bacharelato. Esperamos que vos guste o resultado!

O noso vídeo para o Proxecto Youtubeir@s!

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega elaborou un vídeo no que alumnado, profesorado e persoal non docente do EPAPU Albeiros conta a súa experiencia traballando e estudando nun centro de adultos. O vídeo é accesible para as persoas xordas mediante a lingua de signos española (LSE) e o subtitulado (que se pode activar no propio Youtube). Foi presentado ao Proxecto Youtubeir@s, que ten como obxectivo “promover e visibilizar o uso do galego con vídeos de opinión e videotitoriais a través dunha das redes sociais máis influíntes do momento, YouTube.” (http://youtubeiras.gal/proxecto/).

#youtubeiras #youtubeiros

Esperamos que vos guste!