Páxina en construción

Estamos traballando en mellorar e ampliar a web. Durante un tempo poderá haber cambios e tamén iremos completando algúns dos apartados de nova creación (Secretaría, Oferta educativa...).

Agradecemos a vosa paciencia.

Moitas grazas.

Información importante

IMPORTANTE: 3ºESA Presencial no segundo cuadrimestre

Este ano, por primeira vez, haberá matrícula de 3ºESA Presencial no 2º cuadrimestre (febreiro a xuño), só en horario de mañá.

Poderá matricularse neste nivel tanto alumnado que non estivera matriculado neste curso no EPAPU, como alumnado matriculado en 2ºESA Semipresencial ou alumnado de 3ºESA que desexe repetir. Neste caso deberá renunciar á avaliación extraordinaria.

Máis información na oficina e en conserxería.

Concurso de fotografía

PARTICIPA NO CONCURSO FOTOGRÁFICO.

TEMA: O BARRIO DA MILAGROSA

(preme no enlace para ler as bases do concurso)

Tes experiencia laboral??

Se tes experiencia laboral, e desexas acreditala con módulos de FP, acaba de convocarse o proceso de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral.

Consulta os ciclos formativos nos que se pode solicitar dita acreditación.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Día Nacional das Linguas de Signos

No EPAPU Albeiros queremos conmemorar o Día Nacional das Linguas de Signos Españolas con este vídeo, que recolle a presenza da LSE no centro.  #EpapualbeiroscoaLS #EucoaLS #YoconlaLS

Experiencias no EPAPU. Oitavo vídeo: Fátima

Neste oitavo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, voltamos ver unha alumna do centro. Aquí, Fátima cóntanos a súa experiencia neste centro, no que finalizou a ESO e está a estudar Bacharelato. Ela fálanos dos motivos que a levaron a estudar aquí e os seus plans de futuro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Excursión a Ourense e ao Castro de San Cibrán de Lás

O pasado 31 de maio organizouse unha excursión a Ourense á que acudiron alumnado e profesorado do EPAPU Albeiros. Pola mañá fixemos unha visita guiada pola cidade, na que nos falaron da historia da mesma e da súa importancia para a historia da literatura galega. Despois dun baño relaxante nas Burgas, comemos e finalizamos a viaxe coñecendo mellor os nosos devanceiros castrexos na visita ao Castro de San Cibrao de Lás, onde paseamos por todos os recunchos deste poboado fortificado, habitado desde o século II a.C ata o século II d.C.

Deixamos aquí un vídeo testemuño do noso paso por Ourense, onde recollemos as fotografías realizadas na visita. Que o desfrutedes!