Información importante

Actividades organizadas polo EDLG

Xa chega o SAMAÍN e con el os Concursos de:

- Banda Deseñada e Relato Breve

PARTICIPA!!!

Le as bases premendo na imaxe

SABÍAS QUE? ....

O día 19 de outubro celebrouse o día das escritoras.

O día das escritoras é unha conmemoración iniciada en España en outubro de 2.016 para recuperar o legado

das mulleres na literatura e combater a discriminación sufrida ao longo da historia.

ESA SEMIPRESENCIAL: Nova asignación de grupos para o alumnado matriculado en 3º D e 4ºD

O alumnado que ata o día de hoxe, martes 13 de outubro, estaba matriculado en 3º D e 4ºD queda distribuído nos novos grupos D, F e G da maneira que se indica na seguinte ligazón (actualizada o 15 de outubro ás 12.15).

Aquel alumnado que desexe cambiarse de grupo, deberá solicitalo por escrito na oficina ou ao mail do centro. Se hai prazas libres no grupo solicitado, o cambio de grupo farase por orde de chegada da solicitude. Se non hai prazas libres, deberá facerse un intercambio de praza con outro alumno/a.

En canto ao idioma estranxeiro, os novos grupos F e G tan só dispoñen de clase de Inglés, polo que se algún alumno/a de Francés ou Portugués desexase cambiarse, tería que asistir a clases deses idiomas nos horarios de martes pola tarde ou venres pola mañá.

Proba libre Graduado en ESA - Certificados

Os certificados da proba libre poden recollerse no centro a partir do martes 13 de outubro, de luns a venres en horario de 8.45 a 14.15.

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.