Información importante

Reclamacións en BAC (só alumnado con materias de 2º)

Para revisar o exame, consulte co profesorado correspondente.

Se non está conforme coas súas aclaracións, pode reclamar por escrito nos seguintes prazos:

• 2ºBAC: Ante a Dirección o mércores 22 de maio e o xoves 23 de maio, ata ás 14.00h.

Titulación en 2ºBAC

Estás en 2º BAC? Queres saber como podes titular? Compróbao na presentación interactiva na seguinte ligazón.

Gústache ler, conversar e coñecer xente?

Irémonos reunindo ao longo do curso na biblioteca do centro para compartir as nosas impresións.

Os martes de 18:00 a 18:30 horas cos alumnos de Bacharelato.

Os mércores de 19:30 a 20:00 horas cos alumnos de EBI e ESA.

Non o perdas!!!!

Probas para obtención de carnés e habilitacións profesionais 2019

As especialidades para as que se convocan as probas son:

Carné profesional:

-en instalacións térmicas de edificios.

-de operador/a de diferentes tipos de guindastre (torre, móbil autopropulsado A e B).

Habilitacións profesionais:

-Operador/a industrial de caldeiras.

–Instalador/a de gas, categorías A, B e C.

–Instalador/a de produtos petrolíferos líquidos, categorías I, II e III.

–Manipulador/a de equipamentos con sistemas frigoríficos e de transportes refrixerados con carga de refrixerantes fluorados.

Para a primeira convocatoria, o prazo de presentación de solicitudes será desde o día 18 de febreiro ao día 1 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos.

Para a segunda convocatoria, o prazo de presentación de solicitudes será desde o día 1 ao día 12 de xullo de 2019, ambos os dous incluídos.

Pode descargar o DOG do 4 de febreiro con toda a información necesaria aquí.

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.