Información importante

IMPORTANTE PARA 2º BAC: Elección de convocatorias finais

Para escoller con calma, le ben o arquivo do seguinte enlace e logo entrega cuberto o documento que che proporcionarán na oficina e na conserxería. Tamén o podes descargar, no menú da esquerda> Secretaría>Outros impresos.

Fíxate ben nos prazos!! Dependendo de se tes materias de 1º ou só de 2º, terás que entregar ese documento antes dunhas datas concretas (23 de abril ou 28 de maio). Se non o fas, decidiremos nós por ti!

Protexámonos

É cousa de todos.

Actividades organizadas polo EDLG

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Día Nacional das Linguas de Signos

No EPAPU Albeiros queremos conmemorar o Día Nacional das Linguas de Signos Españolas con este vídeo, que recolle a presenza da LSE no centro.  #EpapualbeiroscoaLS #EucoaLS #YoconlaLS