Novas

• O alumnado matriculado nos grupos F e G  de 3º e 4º será avisado proximamente para iniciar as clases

Información importante

Inicio das clases e presentacións curso 2021/22

O alumnado matriculado nos grupos F e G será avisado proximamente para iniciar as clases

Exemplar nº 12 da Revista Abrindo Paso

Abrindo Paso

Exemplar nº 12 - xuño 2021

Colle o teu exemplar na entrada.

Se se esgotan e queres o teu, deixa o teu nome na conserxería.

Protexámonos

É cousa de todos.

Actividades organizadas polo EDLG

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí: