Páxina en construción

Estamos traballando en mellorar e ampliar a web. Durante un tempo poderá haber cambios e tamén iremos completando algúns dos apartados de nova creación (Secretaría, Oferta educativa...).

Agradecemos a vosa paciencia.

Moitas grazas

Información importante

Ciclos formativos de adultos para o curso 18-19

Publicada a oferta completa de ciclos formativos tanto no réxime ordinario como o de persoas adultas, nas modalidades presencial, semipresencial e a distancia en centros públicos para o curso 18-19. Consúltaa na seguinte ligazón.

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Día Nacional das Linguas de Signos

No EPAPU Albeiros queremos conmemorar o Día Nacional das Linguas de Signos Españolas con este vídeo, que recolle a presenza da LSE no centro.  #EpapualbeiroscoaLS #EucoaLS #YoconlaLS

Experiencias no EPAPU. Oitavo vídeo: Fátima

Neste oitavo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, voltamos ver unha alumna do centro. Aquí, Fátima cóntanos a súa experiencia neste centro, no que finalizou a ESO e está a estudar Bacharelato. Ela fálanos dos motivos que a levaron a estudar aquí e os seus plans de futuro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Excursión a Ourense e ao Castro de San Cibrán de Lás

O pasado 31 de maio organizouse unha excursión a Ourense á que acudiron alumnado e profesorado do EPAPU Albeiros. Pola mañá fixemos unha visita guiada pola cidade, na que nos falaron da historia da mesma e da súa importancia para a historia da literatura galega. Despois dun baño relaxante nas Burgas, comemos e finalizamos a viaxe coñecendo mellor os nosos devanceiros castrexos na visita ao Castro de San Cibrao de Lás, onde paseamos por todos os recunchos deste poboado fortificado, habitado desde o século II a.C ata o século II d.C.

Deixamos aquí un vídeo testemuño do noso paso por Ourense, onde recollemos as fotografías realizadas na visita. Que o desfrutedes!

Experiencias no EPAPU. Sétimo vídeo: Quique

No sétimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Quique cóntanos a súa experiencia neste centro, no que leva traballando xa sete anos. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e, próximamente estará subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

A revista do centro, Abrindo Paso

Xa podedes recoller na entrada o voso exemplar da revista do centro Abrindo Paso. Tamén podedes descargala aquí.

Experiencias no EPAPU: Luciano

No sexto vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Luciano cóntanos a súa experiencia neste centro e todo o que lle aportará obter o título da ESO. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e ten subtítulos en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU: Eva

Acabamos de publicar o quinto vídeo da serie Experiencias no EPAPU. Nesta ocasión, Eva cóntanos a súa experiencia docente con persoas adultas, as dificultades coas que se atopa e os retos que afronta. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e ten subtítulos en galego. Esperamos que o desfrutedes! Podedes velo aquí.

Experiencias no EPAPU: Ángel

Ángel, alumno de Bacharelato do EPAPU, fálanos neste cuarto vídeo sobre a súa experiencia no centro e a utilidade de voltar a estudar para mellorar no seu posto de traballo. Como vén sendo habitual, o vídeo inclúe interpretación en LSE e está subtitulado en galego. Esperamos que o disfrutedes! Podedes velo aquí.