Novas
  • As reclamacións para ESA e BAC serán os días 25 de xuño (16.00-18.00) e 26 de xuño (10.00-14.00). BAC tamén o martes pola mañá.
  • BAC: As notas de 1º e 2º están publicadas no taboleiro do centro e en abalarMóbil.
  • ESA PRESENCIAL: A entrega de notas de 2ºA, 4ºA e 4ºB será o martes 25 de xuño ás 13.00 horas nas aulas respectivas e as de 4ºC ás 16.00 horas.
  • ESA SEMIPRESENCIAL: A entrega de notas será o martes 25 de xuño ás 13.00 horas (cursos de maña) e ás 16.00 horas (cursos de tarde). A partir do mércores poderán recollerse en Conserxería en horario de mañá.
  • ESA e 1º BAC: Horario dos exames da convocatoria extraordinaria de setembro.
  • AULA MENTOR: Conxelación voluntaria de matrícula (17/06 a 30/07).
Información importante

Oferta de FP para o curso 2019-2020

Consulta nesta ligazón a oferta da Formación Profesional para o curso que vén, tanto no réxime ordinario como polo réxime para persoas adultas (presencial e a distancia).

Titulación en 2ºBAC

Estás en 2º BAC? Queres saber como podes titular? Compróbao na presentación interactiva na seguinte ligazón.

Probas para obtención de carnés e habilitacións profesionais 2019

As especialidades para as que se convocan as probas son:

Carné profesional:

-en instalacións térmicas de edificios.

-de operador/a de diferentes tipos de guindastre (torre, móbil autopropulsado A e B).

Habilitacións profesionais:

-Operador/a industrial de caldeiras.

–Instalador/a de gas, categorías A, B e C.

–Instalador/a de produtos petrolíferos líquidos, categorías I, II e III.

–Manipulador/a de equipamentos con sistemas frigoríficos e de transportes refrixerados con carga de refrixerantes fluorados.

Para a primeira convocatoria, o prazo de presentación de solicitudes será desde o día 18 de febreiro ao día 1 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos.

Para a segunda convocatoria, o prazo de presentación de solicitudes será desde o día 1 ao día 12 de xullo de 2019, ambos os dous incluídos.

Pode descargar o DOG do 4 de febreiro con toda a información necesaria aquí.

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.