Información importante

Tes experiencia profesional e queres acreditala cun título de FP?

Acaba de convocarse o proceso de acreditación de competencias profesionais adquiridas a través da experiencia laboral. O prazo é do 13 de xaneiro ao 7 de febreiro.

Máis información sobre os ciclos que entran na convocatoria e procedemento en http://www.edu.xunta.es/fp/convocatoria-2020-acreditacion e nos CIFP Politécnico e As Mercedes de Lugo e no CIFP Porta da auga de Ribadeo.

Concurso de fotografía

O EDLG convoca a segunda edición do concurso de fotografía.

Preme na imaxe e le as bases.

Participa!!!

Club de Lectura e Club de Conversa

Se estás interesado en coñecer xente, ler, compartir as túas impresións sobre as lecturas

e mellorar as túas competencias en lingua oral en galego, achégate á Biblioteca do centro

e solicita información sobre o Club de Lectura e o Club de Conversa.

Infórmate!!!

Aínda estás a tempo de matricularte na ESA na modalidade semipresencial. Infórmate!!!

Acabaches ESO ou BAC no ano 2017 ou antes? Vén recoller o título!

As persoas que remataran a ESO ou o Bacharelato no curso 16/17 ou anteriores, poden pasar a recoller o seu título na oficina do centro en horario de mañá. Para retiralo, deberán acreditar a súa identidade (DNI, pasaporte, NIE...). En caso de que sexa retirado por outra persoa, deberá traer unha autorización asinada e copia do documento de identidade do interesado. Non se envían por correo.

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Undécimo vídeo: Miguel

Presentámosvos o undécimo vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, Miguel explica que o levou a estudar no EPAPU, como se sente neste centro e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Décimo vídeo: Jessica

No décimo vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Jessica cóntanos a súa motivación para estudar no EPAPU e os seus plans de futuro. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí:

Experiencias no EPAPU. Noveno vídeo: Marcos

No noveno vídeo da serie Experiencias no EPAPU, Marcos fálanos da súa perspectiva sobre o ensino de adultos, o perfil do seu alumnado e a experiencia docente neste centro. O vídeo é accesible para persoas xordas, xa que inclúe interpretación en LSE e subtitulado en galego. Podedes velo aquí.

Día Nacional das Linguas de Signos

No EPAPU Albeiros queremos conmemorar o Día Nacional das Linguas de Signos Españolas con este vídeo, que recolle a presenza da LSE no centro.  #EpapualbeiroscoaLS #EucoaLS #YoconlaLS