26 DE SETEMBRO

LEMBRAMOS ÁS FAMILIAS QUE MAÑÁ, 26 DE SETEMBRO, NON HABERÁ ESCOLA DEBIDO Ó FESTIVO LOCAL SAN COSME E SAN DAMIÁN.

QUE DESFRUTEDES DO DÍA!

UN SAÚDO.

BENVIDO UN ANO MÁIS TONTÓN

O vindeiro venres 5 de outubro comezaremos coa biblioteca de Tontón, polo que, aquelas familias que o desexen poderanse apuntar para vir os venres a contarlles un conto ás 13:00 horas ós nenos e nenas da escola.

Como cada ano, empezamos polas familias do alumnado de maior idade, polo tanto 6º de Educación Infantil. (Tedes a lista no taboleiro de anuncios na entrada da escola).

Esperamos a vosa participación xa que é un momento moi especial para os vosos fillos e fillas.

“Aprender a leer es lo más importante que me ha pasado en la vida”.

Mario Vargas Llosa.

ABALAR MOBIL

Xa podedes descargar a aplicación Abalarmobil tanto se tedes Apple Store como Play Store.

Esta aplicación vainos servir para comunicarnos máis rapidamente con todos vos e tamén para que vós poidades ver todo o relacionado co/a voso/a fillo/a e poidades falar directamente a titora. E moi sinxela de utilizar.

Pasos para a instalación:

1. Buscamos a aplicación en Apple Store (para móbiles IOS) ou en Play Store (para móbiles Android)

2. Dámoslle a instalar e, cando esté instalada, dámoslle a Abrir

3. Ao abrir a aplicación, chegaranos un código aos sms, témolo que por para poder continuar.

4.Escribir o noso número de teléfono. Poñer o número que temos no centro.

Aquí pode pasar que vos apareza unha mensaxe que diga "O usuario non existe", esto é porque ese número de teléfono non o temos rexistrado no centro; tamén os pode decir "usuario duplicado", esto é porque tedes o mesmo número de teléfono os dous pais (SE SUCEDE ALGO DE ESTO ACERCÁDEVOS AO CENTRO)

5. Escribir un contrasinal (o que queirades)

6.Finalizar o rexistro

Tedes a guía completa AQUI

CALENDARIO ESCOLAR 2018 2019

OBRADOIRO NA BP DE BAIONA

BENVIDOS AO COLE

LEMBRAMOS ÁS FAMILIAS DOS NENOS E NENAS QUE COMEZAN O CURSO EN 3 ANOS QUE DEBEN TRAER DESDE O PRIMEIRO DÍA TODO O MATERIAL AGÁS A MERENDA.

A PARTIRES DO VENRES (14 DE SETEMBRO), XA TRAERÁN O SEU TUPPER COA MERENDA.

Preparando o curso

Aquí vos deixamos un libro  moi interesante para facilitar a vosa tarefa coma pais/nais  e para axudar aos vosos fillos/as no seu desenvolvemento: El cerebro del niño, de Daniel J. Siegel.

Comezo do curso 2018 2019

Resultado de imagen de imaxes volta ao cole

O curso 2018 2019 comezará o mércores 12 de setembro.

Resultado de imagen de imaxes volta ao cole

GRADUACIÓN DE CINCO ANOS

AQUÍ PODEDES VER O TRABALLO REALIZADO PARA A GRADUACIÓN DOS NENOS/AS DE CINCO ANOS (BIRRETE, BANDA, BROCHE, MARCO DE FOTOS...).

MIRADE QUE GUAPOS E GUAPAS ESTÁN OS NENOS/AS MAIORES DA ESCOLA!!

VERMES DE SEDA

EUGENIA, DA CLASE DE CINCO, TROUXO UNHA CAIXA CHEA DE VERMES DE SEDA QUE COIDARON DURANTE DÍAS E QUE POR FALTA DE TEMPO NON PUIDERON VER ACABAR O CICLO VITAL.

AQUÍ PODEDES VER O PROCESO TERMINADO (VERME-CASULO-BOLBORETA-OVO).