Plantamos un bosque na Escola de Fornelos

27 de febreiro de 2024

Na Escola de Fornelos quixemos plantar un bosque para ter un patio diferente, máis acolledor, con árbores que nos protexan, que drenen a lagoa que se forma cando chove moito e que se poda convertir nun ecosistema cheo de vida.

Queremos agradecer á estación Fitosanitaria Areeiro que nos donara as 19 árbores a través da Deputación de Pontevedra, ao Concello que nos fixera os buratos no patio e que nos trouxera terra negra para poder plantar e sobre todo, ás familias que viñeron plantar as árbores cos nenos e nenas nunha tarde soleada e bonita.

Moitas grazas!

Aquí vos deixamos o vídeo resumo da actividade e máis abaixo, algunhas imaxes da árbore que plantamos ao día seguinte cos nenos e nenas que non puideron vir coas súas familias o martes 27.