Organización do entroido 2024

ENTROIDO

Queridas familias:

Como tódolos anos, celebramos o noso Entroido na escola de Novás. Debido o mal tempo aprázase ao vindeiro venres 16 de Febreiro.

Este venres 9 de febreiro faremos a festa nas nosas aulas, poderán vir disfrazados como queiran.

Ao longo da semana imos enviar as Ordes do Meco, e as teredes tamén en cada escola.

Venres 16 de Febreiro en Novás:

Os alumnos/as virán disfrazados xa da casa,  (co disfrace correspondente da súa aula).

A hora de chegada será as 9:00h na escola de Novás.

Excepto as aulas de Fornelos e Pías, que saen das súas aulas. (As titoras xa especificarán as familias como deben facer).

As familias podedes asistir a partir das 11.00h para ver o desfile na pista de Novás.

Para non perder o costume, compartiremos unha merenda especial típica destas datas (orellas, filloas, empanada…) que distribuiremos por escolas. A debedes deixar en Novás á hora da chegada. E será preciso que toda a comida xa veña cortada.

A distribución de alimentos por escolas é a seguinte:

Bebidas (zumes e auga): Novás.

Alimentos salgados cortados: Couso, Marzán, Pías Infantil e Primaria.

Alimentos doces cortados: Paradela, Fornelos Primaria e Infantil.

A hora da merenda para o alumnado será as 12:00h. A partir das 12:30h compartiremos a merenda coas familias. Vos pedimos que respectedes os horarios para que o alumnado poida gozar cos seus compañeiros.

Entre as 13:30 e as 14:00h, as familias recollerán aos seus fillos e fillas previo aviso ás titoras.

A ANPA vai abrir a cantina para a vosa disposición e montarán un mercado.

Dende o CRA vos invitamos a que colaboredes e participedes. Moitas grazas e

Feliz entroido!

Podes descargar a organización premendo no seguinte enlace

ENTROIDO-FAMILIAS.pdf249.44 KB