Obra de teatro "O bigote de Mimí" - Maio 2016

19/05/2016 09:00
19/05/2016 14:00

Imos todo o CRA, en dúas sesión, ao Polivalente do Concello do Rosal para ver a representación da obra de teatro de Manuel María “O bigote de Mimí” que fai o grupo Lucecús.

Ás 10 da mañá foron as escolas de Couso, Tabagón e Fornelos, e ás 11h foron Novás, Marzán e Pías.

Na representación participaron varias alumnas e alumnos do CRA. Isto sucedeu coa escena na que o neno Fiz ve como ao seu pai o afeita Manuel de Paderna, o barbeiro. Logo representaron o momento no que Fiz decide afeitar ao gato Mimí, imitando así ao barbeiro.

Cando rematou a representación as nenas e nenos dalgunhas escolas volveron ás súas localidades e outros agrupáronse na localidade de Couso.

Esta actuación foi unha maneira de conmemorar o día das Letras Galegas, xa que este ano foi adicado ao autor Manuel María.

actividade | by Dr. Radut