Domingo Marzo 03, 2019

Nas aulas de infantil do noso CRA leváronse a cabo tres sesións de obradoiros con temáticas coma habilidades sociais, toma de decisións, xestión de conflictos, límites e normas e autoestima, por parte da Asociación Érguete Baixo Miño.

Neste curso, como o pasado, os nenos e nenas de primaria das escolas de Novás e Fornelos levaron a cabo unhas sesións de matemáticas danzadas onde poideron aprender e traballar diferentes conceptos á vez que se divertían e bailaban.

Comezo:03/03/2019 09:00
Final:03/03/2019 14:01

Por cuarto ano consecutivo, no noso CRA levamos a cabo o concurso fotográfico para o alumnado e as familias. Neste curso, na súa cuarta edición, a temática é sobre os nosos montes, polo que o alumnado poderá desfrutar dos mesmos e inmortalizar os momentos.

Os gañadores e gañadoras das diferentes categorías son:

- DIVERTIDA: Os irmáns Iker e Aitor Alonso, da escola de Fornelos, pola súa foto "Tocando as follas"

- ORIXINAL: As irmáns Clara e Alba Gómez, da escola de Pías, pola súa foto "Coidando do noso entorno no Lago Bostelo"

- ARTÍSTICA: As amigas Vera Rivero e Aroa Pereira, da escola de Novás, pola súa foto "Tendendo pontes á natureza".

Podedes ver tódalas fotos participantes expostas na biblioteca do CRA.

Luns Marzo 04, 2019

Xoves Marzo 21, 2019

Comezo:21/03/2019 09:00
Final:21/03/2019 19:00

Os alumnos e alumnas de infantil tiveron a oportunidade de visitar durante todo o día do Xoves as instalacións da Granxa Kiriko. Alí, o alumnado puido interactuar cos diferentes animais da granxa, pasear polos seus montes e tamén facer obradoiros e xogos no que o pasaron xenial.

Aínda que foi un día longo, xa que saímos do CRA ás 08:45 e chegamos ás 19:00, o alumnado desfrutou e aprendeu moitísimo sobre os animais e o noso entorno.

Venres Marzo 22, 2019

Sábado Marzo 23, 2019

Domingo Marzo 24, 2019

Luns Marzo 25, 2019

Martes Marzo 26, 2019
Comezo:26/02/2019 09:00
Final:26/03/2019 14:00

Martes Abril 02, 2019
Comezo:02/04/2019 09:00

O alumnado da escola de Novás tivo a oportunidade de elaborar as súas propias barras de pan. Para facelo, contamos coa axuda do noso vecño Isolino, que nos abriu as portas da súa casa e nos ensinou todo o proceso.

Dividímonos en grupos e un día fomos a facer a masa e o día seguinte fomos facer as barras e metelas no forno. Saíronnos unhas barras de pan riquísimas!!!!