« Week of Febreiro 11, 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Nas aulas de infantil do noso CRA leváronse a cabo tres sesións de obradoiros con temáticas coma habilidades sociais, toma de decisións, xestión de conflictos, límites e normas e autoestima, por parte da Asociación Érguete Baixo Miño.

Comezo:11/02/2019 09:00

Na semana do 11 ó 15 de Febreiro, o equipo de orientación foi polas aulas do CRA contando e escenificando o conto de "Nube branca quere ser astronauta". Para elo, empregaron sons e materiais manipulativos accesibles a todo o alumnado.

Comezo:13/02/2019 09:00
Final:13/02/2019 14:00

Os alumnos e alumnas da escola de Pías e Fornelos tiveron a oportunidade de visitar ó estaleiro da Guarda onde poideron coñecer o proceso de construcción dos barcos e incluso entrar nun barco en proceso de construcción.

Ó rematar a visita deron un paseo pola beira do Miño, onde aproveitaron para xogar e merendar nas praias.

Comezo:11/02/2019 09:00
Final:15/02/2019 14:00