Luns Novembro 16, 2015
Comezo:16/11/2015 09:00

Nas distintas escolas do CRA desenvolveuse un obradoiro de percusión de música africana. O obxectivo principal foi achegar a cultura africana ao noso alumnado a través da música e, por suposto, pasar un rato divertido. A actividade foi desprazándose en dúas mañás polas diferentes escolas para poder facerlles o obradoiro a todas as nenas e nenos do CRA.

No obradoiro as nenas e nenos tiveron a oportunidade de escoitar en directo diferentes ritmos africanos tocados con varios instrumentos de percusión. Tamén puideron usar eses instrumentos para practicar da maneira máis sinxela os ritmos que acababan de escoitar. Incluso puideron ver e participar de diferentes pasos de baile asociados á música que estaban escoitando.

En resumo: as nenas e nenos do CRA escoitaron e puideron ver en directo música tradicional africana, coñeceron de primeira man instrumentos doutra cultura, tocaron eses instrumentos, participaron na interpretación dos ritmos, bailaron e coñeceron persoas e parte da cultura de África. Unha actividade ben interesante!!!

Martes Novembro 17, 2015
Comezo:16/11/2015 09:00
Final:17/11/2015 14:00

Martes Novembro 24, 2015
Comezo:24/11/2015 09:00
Final:24/11/2015 14:00

Este día as nenas e nenos de Ed. Infantil do CRA fan unha saída a Indiana Bill, un parque de bólas situado na Ramallosa, no Concello de Nigrán.

Despois dunha espectante viaxe en autobús, por fin chegamos ao noso destino. Xa con moitas gañas e cas sen poder aguantarnos deixamos as cazadoras e calzado ben colocadiño para poñelo de novo antes de marchar.

E por fin... Metémonos na piscina xigante de bólas!!! Non paramos de mergullarnos e de tirarnos polos tobogáns que había. Despois, un descasiño para merendar e volta a xogar no parque de bólas...

Pasámolo xenial!!!

Venres Novembro 27, 2015
Comezo:27/11/2015 09:00
Final:27/11/2015 14:00

Día de excursión das nenas e nenos de primaria do CRA ao Museo da Navegación e á Carabela Pinta en Baiona.

Tivemos un día boisimo. Xa tiñamos gañas de coñecer este museo... É que o curso pasado tivemos que anular a visita pola chuvia.

Vimos a “Piolín”, un submarino que chegou dende América, movéndose coa enerxía do sol!!!

Logo fomos ver a carabela “Pinta”, a de Colón. Contáronnos que foi a que chegou a Baiona en 1.493. Nela aprendimos como vivían os mariñeiros daquela época e o que levaron e trouxeron de América.

Gustounos moito a saída!!!