NOTA INFORMATIVA: ASESORAMENTO INDIVIDUAL

NOTA INFORMATIVA.

ATENCIÓN A ALUMNADO E FAMILIAS DURANTE O PERIODO DE CONFINAMENTO.

(28-04-2020)

ASESORAMENTO INDIVIDUAL A ALUMNADO E FAMILIAS:

O orientador continúa a atender de xeito individual a tod@s aqueles/as alumn@s e familias que así o precisen.

Dadas as circusntancias que estamos a vivir, cambia a modalidade en que esta práctica se pode levar a cabo. Para isto hai dúas opcións:

MAIL

Podedes enviar as vosas consultas relacionadas con calquera temática do eido de competencias do Departamento de orientación á seguinte mail: psicologiaypedagogia2@gmail.com

VIDEOCONFERENCIA.

É posible manter unha entrevista co orientador mediante videoconferencia. Para iso usaremos a aplicación CISCO WEBEX MEETINGS. Podedes atopar información e titoriais sobre o seu uso na páxina priincipal desta web.

NOTAS:

1.Para ter unha entrevista "virtua" mediante CISCO WEBEX é preciso porse antes en contacto co orientador vía mail.

2.Terán prioridade na atención o alumnado de 4° de ESO cando as súas consultas se refiran á ORIENTACION ACADÉMICA E PROFESIONAL, así como o alumnado con necesidades educativas.