Traballo para esta ponte

Ola, meus benqueridos alumnos e alumnas, envíovos un conto que conten 13 contos dunha soa folla, tedes que ir lendo de un en un. Podedes facelo no ordenador sen descargarlo ou imprimindoo e despois de cada conto tedes que completar unha ficha de lectura moi sinxela.

Ademais envíovos material de matemáticas, e o panel tamén para facelas, se non tedes as decenas na casa, podedes empregar os tapóns das botellas de auga os grandes son as decenas e os pequenos as unidades.

Tamén vos mando unha pirámide dos alimentos, do proxecto que estamos a facer de hábitos saludábeis, tedes que colorear os alimentos, recortalos e pegalos no seu sitio, para iso vos mando unha de mostra.

Todo isto é para a ponte lembrade que mañá e festivo e o venres é ponte, polo que non me poñerei en contacto convosco ata o luns.

UNHA APERTA MOI GRANDE PARA TODA/OSSSSS

contos_galego2.pdf9.11 MB