ADMISIÓN BACHARELATO 2020.

NOTA INFORMATIVA:

(Actualizado a 17-03-2020; 13:05h)

Nota da Consellería de Educación sobre o prazo de admisión ao Bacharelato:

"Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes."

ACLARACIÓNS SOBRE A SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO BACHARELATO:

Como é o proceso de admisión?

O/a alumno/a debe presentar o ANEXO II no centro solicitado como primeira opción. Cada alumna/o só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Infrinxir esta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle. O ANEXO II (modelo ED550B, pódese atopar na web).

Deixo adxunto o modelo de ANEXO II.

Para cubrir este formulario deixo link á aplicación da Consellería "admisionalumnado":

Para calquera dúbida pode empregar a seguinte mail: psicologiaypedagogia2@gmail.com

ANEXO II-ADMISION -BACH.pdf410.82 KB