QUÉROTE +: SESIÓN 6. A RELACIÓN DOS SEXOS A TRAVÉS DA TECNOLOXÍA.

A seguinte sesión do Quérote + xirou arredor da relación dos sexos a través da tecnoloxía. Cales son as diferenzas á hora de relacionarse coa túa parella no cara a cara fronte a unha relación virtual mediada pola tecnoloxía?
Para entrar en materia o alumnado viu algúns vídeos sobre as características das relacións a través da tecnoloxía:

- Doble check: nesta curta pódese ver como o doble check do whatsapp pode ser motivo de discusión nunha parella cando os celos e a desconfianza se apoderán dunha das partes.

- Yo tb tq: esta curta amosa moi ben as diferenzas que existen entre unha relación, conversa cara a cara e unha conversa a través da tecnoloxía. A ausencia de contido paralingüístico produce unha inmensa perda de matices e informacións necesarias para a correcta comprensión do que se está a falar, provocando a descontextualización da información transmitida mediante a linguaxe verbal o que pode dar pé a malas interpretacións, coas súa correspondente discusión de parella.

Logo da visualización destes vídeos o alumnado debateu sobre temas como:

- A confianza e desconfianza nas relacións (como xestionar esas situacións...).

- A importancia da linguaxe verbal.

- A interpretación errónea de mensaxes e as súas consecuencias.

- Os celos: unha expresión de ¿amor?, pensamentos alternativos...