CHARLA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

O día 3 de abril desenvolveuse no CPI Ramón Piñeiro a actividade "A violencia de xénero" co alumnado de 3º da ESO. A violencia de xénero (coma calquera tipo de violencia) é algo inadmisible no século XXI que como sociedade no debemos tolerar. Unha das posibles solucións para o esvaecemento deste tipo de violencia pasa, sen dúbida, pola prevención e educación. Neste senso, a escola ten un importante rol que xogar como axente socializador das novas xeracións.

Ao longo da charla, analizouse con alumnos e alumnas diferentes exemplos de viodeoxogos, películas, cancións, anuncios publicitarios... cun denominador común: unha visión androcéntrica da sociedade; co obxectivo de desenvolver no alumnado a capacidade de análise crítica dos diferentes estímulos que por diversas canles reciben acotío.

Finalmente, subliñar o interese desta actividade como un "paso máis" do centro no esforzo de educar as alumnas e alumnos no respeto mutuo e a igualdade nas nosas relacións como individuos dunha sociedade.