SESIÓN 2: PRESENTACIÓN DO RECURSO QUÉROTE +

O 14 de xaneiro o alumnado de 3° da ESO participou na primeira actividade do proxecto Quérote +. Educación afectivo-sexual. Esta primeira actividade consistiu na presentación da rede de recursos Quérote +. Algunha das conclusións extraídas da enquisa inicial son que o alumnado non ten informaicón sobre certos aspectos da sexualidade (por exemplo, as ETS), teñen coñecementos parcial ou totalmente erróneos e presentan algúns prexuizos e moitas dúbidas que resolver. Ante estas dúbidas a primeira pulsión do adolescente é preguntar a un amigo/a (quen pode saber máis, igual ou menos) e a segunda explorar na Internet. Pero na rede non toda a información que aparece é fiábel. Polo que semella importante presentar ao alumnado a rede de recursos Quérote+. Xa que logo, o alumnado pode acudir a esta rede de centros por diferentes vías a facer ás súas consultas sobre sexualidade, consumo de substancias… de forma confidencial e anónima onde atoparán un equipo de profesionais con todas as garantías. Informamos ao alumnado das diferentes vías de contacto:

- Presencial, no centro Quérote+ de Lugo.

- Telefónica/ whastapp

- Vía web

Finalmente fixemos un pequeno simulacro: o envío dunha consulta a través da páxina web de Quérote +, a modo de exemplo, que serviu para que alumnado coñeza o funcionamento do sistema.