ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022. SORTEO PARA A CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na  RESOLUCIÓN do 19 de setembro de 2022, da Cª de Cultura Educación e Universidade  pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos  (DOG do 30-09-2022), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR.

No taboleiro da entrada do centro está exposto o censo de nais e pais para a súa consulta.
En primeiro lugar é necesario elixir as persoas que formarán a Xunta Electoral. Para tal fin mércores 02 de novembro as 12:45 na Secretaría do centro realizaremos o sorteo público para a súa constitución. Unha vez realizado o sorteo enviaranse as citacións para a constitución da Xunta Electoral. A partir de aí iremos informando das diferentes
convocatorias do proceso.

Circular do Anuncio do Sorteo da Xunta Electoral

Calendario Electoral Consello Escolar 2022.

Convocatoria Nais/Pais/Titores

Convocatoria Alumnado

Convocatoria Profesorado

Modelos de presentación de candidaturas:

- Candidatura Alumnado

- Candidatura Nais/Pais/Titores legais

- Candidatura Profesorado

Relación de Candidaturas de Nais/Pais/Titores Legais.