INFORMACIÓN IMPORTANTE DE INICIO DE CURSO.

Prezadas familias:

No CPI Fonte Díaz estamos adaptando a organización e o funcionamento do noso centro ás Instrucións publicadas con data do 31 de agosto no que se recollen medidas preventivas, colectivas e individuais que deben adoptarse dende o inicio do curso 20/21, tanto polo persoal docente e non docente como polo alumnado e as súas familias, co obxectivo de protexer e previr no máximo posible o risco de contaxio por COVID-19.

Estamos elaborando o “Plan de adaptación á situación COVID-19” que será de aplicación no centro no curso 2020 – 21. Unha vez que este e outros documentos sexan aprobados polo Claustro e informado o Consello Escolar procederemos a publicalos na pax. web do centro.

Mentres tanto adiantámoslles, na seguinte ligazón, información que deben coñecer ante o inminente inicio de curso.

Información de inicio de curso