EDUCACIÓN SECUNDARIA. CALENDARIO DE SETEMBRO E MEDIDAS DE ACCESO AO CENTRO

EXAMES: Terán lugar os días 1, 2 e 3 de setembro, según calendario. Preme aquí

Partindo do “Protocolo de adaptación ao COVID” publicado pola Consellería e tendo en conta as características do noso colexio, todo o alumnado terá que ter en conta as seguintes medidas no acceso ao centro:

- A entrada será pola porta principal do colexio e a saída será pola porta da Biblioteca.

- Non se poderá acceder ao recinto escolar sen a máscara.

- Tanto na entrada do colexio como na propia aula do exame haberá dispensadores de xel para a limpeza de mans.

- Entre exames consecutivos procederase á desinfección das cadeiras utilizadas.

- Cada alumno/a debe traer o seu propio material necesario para a realización do exame, xa que non debe haber intercambio de ningún tipo de material.

- Tamén nese momento debe entregar o libro da materia correspondente ao fondo solidario, se fose o caso.

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO: os mesmos días dos exames.

PUBLICACIÓN DE NOTAS: venres 4 de setembro ás 13h.

RECLAMACIÓNS: luns 7 e martes 8 de setembro.

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA LIBROS FONDO: antes do 11 de setembro (enviarase nota por Abalar o día da publicación).

COMEZO CURSO 20/21: mércores 16 de setembro, en horario habitual (9.45h)