Onde estamos sticky icon

Os Corrillos, s/nº - Tlf. 881 880 752

C.P. 15.685 - Xanceda - Mesía - A Coruña

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO EDUCACIÓN PRIMARIA

A entrega dos libros de texto realizarase do seguinte xeito:

6º PRIMARIA: LUNS 24 DE XULLO

5º PRIMARIA: MÉRCORES 26 DE XULLO

3º PRIMARIA: XOVES 27 DE XULLO

4º PRIMARIA: VENRES 28 DE XULLO

O HORARIO SERÁ DE 10:00 A 13:00 HORAS

PRESENTACIÓN DE AUTODECLARACIÓN PARA COMEDOR

O impreso pódese presentar ata o 11 de setembro, e para cumprimentalo é necesario traer a declaración do IRPF correspondente ao exercicio 2016.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO PRIMARIA E SECUNDARIA

A listaxe definitiva de Primaria sairá o 21 de xullo. A de Secundaria, sairá en setembro.

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DOS MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CPI DE XANCEDA, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2017-2018

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2017-2018, colaborar de xeito altruista nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor ecolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2017, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 20 de decembro de 2017.

Durante o curso escolar 2017-2018 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

En Xanceda, a 3 de xullo de 2017 .

A directora do centro,

Asdo: Mª Cristina Mourelo Barreiro

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

Venres 1

Luns 4

Martes 5

9:30- 11:00

Pendentes Matemáticas

Xeografía e Historia

11:00- 12:30

Física e química

Pendentes Lingua Castelá

Lingua Castelá

12:30- 13:30

Bioloxía e xeoloxía

Lingua Galega

EPVA ( PLÁSTICA)

FOLGA TRANSPORTE 20 E 21 DE XUÑO

Os días20 e 21 de xuño está convocada unha folga xeral de carácter indefinido no sector de transporte de viaxeiros por estrada (martes e mércores de cada semana).

O transporte escolar terá a consideración de
 servicio mínimo de obrigado cumprimento nos seguintes termos:

Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares:

Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde das 13.30 ás 19.00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa superior a 4 km.
Para os servizos de transporte a alumnado de centros de educación especial considéranse esenciais todos os itinerarios existentes nos horarios habituais
.

VIAXE PORTUGAL FIN DE CURSO 4º ESO CURSO 2016-17

OS/AS ALUMNOS/AS GOZARÁN DUNHA VIAXE CULTURAL E LÚDICA VISITANDO ENTRE OUTRAS LISBOA, SINTRA, ALGARVE (Portimao, Vilamoura, Albufeira, Sagres...)