Onde estamos sticky icon

Os Corrillos, s/nº - Tlf. 881 880 752

C.P. 15.685 - Xanceda - Mesía - A Coruña

XANCEDA YOUTUBE

No enlace que aparece a continuación tedes vídeos e fotos ata o curso 2015 das actividades realizadas no centro. A partir de agora no bloque da dereita en XANCEDA TV (Youtube nova poderedes ver os vídeos novos)

RECOLLIDA ALUMNADO NO CENTRO E TRANSPORTE

A instrucción conxunta 9/2017 da Secretaría Xeral Técnia e da Dirección de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación establece recomendacións sobre a saída dos alumnos escolarizados nos centros educativos da Comunidade autónoma galega ao remate do horario lectivo e sobre a recollida deles nas paradas establecidas no transporte escolar.

Atendendo a estas recomendacións os Centros Educativos e Transporte escolar deben estar informados sobre a identidade das persoas autorizadas a recoller ao alumnado tanto na parada do transporte como no propio centro educativo. O alumnado menor deberá ser recollido unicamente polos titores legais e as persoas autorizadas ao efecto por eles. Tamén poderán autorizar aos seus fillos a partir de 5º de primaria a recoller e acompañar aos irmáns menores ou ir andando dende a parada do autobús ata a casa. En ningún caso o alumnado de infantil, 1º,2º,3º,4º de primaria poderá ser recollido por alguén que non estea autorizado.

4º ESO (PROMOCIÓN 2004/17)

Disfrutamos do vídeo realizado por Javier Barreiro da promoción 4º ESO (2004/17)

CELEBRAMOS SANTA CECILIA 2016

CELEBRANDO SANTA CECILIA NO CURSO ANTERIOR COA PRESENCIA DO GRUPO OS MONCHITOS. CON TODOS OS ALUMNOS DO CENTRO QUE DISFRUTARON DOS DIVERSOS ESTILOS MUSICALES E DOS INSTRUMENTOS EN VIVO.

LIBROS 2º ESO E 4º ESO

LIBROS 2º ESO E LIBROS 4º ESO

ENTREGA:

MARTES 26 DE SETEMBRO.

MÉRCORES 27 DE SETEMBRO.

ENTREGA DE LIBROS ALUMNADO OPCIÓN ACADÉMICAS 4º ESO

LUNS 25 DE SETEMBRO ENTREGA DE LIBROS ALUMNADO 4º OPCIÓN ACADÉMICAS

LIBROS 3º ESO

ENTREGA LIBROS:

MARTES 19 DAS 12 ATA AS 16 H

MÉRCORES 20 DAS  9 ATA  AS 12 H.

LIBROS 1º ESO

Entrega de libros 1º ESO