Taboleiro

Desde el ANPA se comunica que las actividades extraescolares han comenzado el día 1 de Octubre. Pueden consultar cualquier duda o inscripción en dichas actividades llamando al teléfono del ANPA o pasndo por por su sede.

Muchas gracias.

Estas últimas semanas hemos tenido la suerte de tener un microscopio en el cole. Un microscopio viajero. Todo gracias al Centro Internacional de Tecnologías Avanzadas (CITA), que dentro del proyecto " El mundo cambia en las distancias cortas" nos ha dado la posibilidad de poder participar.

El fin del proyecto  consiste en que "Las cosas no son siempre lo que parecen, sobre todo si las observamos muy de cerca, pudiendo descubrir en ellas todo tipo de detalles y características invisibles en un primer vistazo.

"El mundo cambia en las distancias cortas" es un proyecto que investiga el uso del microscopio USB en las aulas, con el objetivo de cambiar la visión que nuestros alumnos tienen del mundo que les rodea y descubrir lo que se esconde tras los elementos más cotidianos ayudándoles a concebir una realidad diferente.

Este proyecto tiene una metodología de corte colaborativo, construyéndose gracias al análisis e investigación desarrollados por parte de los profesores y alumnos participantes en el mismo".

Hemos capturado moscas, bichitos, arañas. Hemos observado sus alas, ojos, patas... Hemos experimentado con el microscopio viendo nuestra piel, las glándulas sudoríporas, las venas, los lunares, heridas, marcas de nacimiento ....Hemos visto distintas frutas y elementos de la naturaleza y del tiempo de Otoño. Y todo ello desde una visión distinta a la habitual.

Podríamos resumir nuestra experiencia en una anagrama con la palabra MICROSCOPIO.

OBSERVACIONES Y DESCUBRIMIENTOS

GALERIA FOTOGRÁFICA

ADIVINA LO QUE VES

Información en: http://navegandoconxesus.blogspot.com.es/

Gracias al CITA (Centro Internacional de Tecnologias Avanzadas) de poder colaborar en este proyecto.

O Día Internacional da Internet Segura é un evento que ten lugar cada ano no mes de febreiro co obxectivo de promover en todo o mundo un uso responsábel e seguro das novas tecnoloxías, especialmente entre menores e mozos/as.

Está promovido pola Comisión Europea e está organizado por INSAFE, a Rede Europea para unha Internet Segura, e en España polo Centro de Seguridade na Internet PROTÉGELES, no marco do Safe Internet Progam.

Para ampliardes máis información, consultade as seguintes páxinas:

CRITERIOS DE TITULACIÓN 4º de E.S.O.

O alumnado que finalice a etapa con avaliación negativa poderá titular segundo a cualificación nas materias suspensas do seguinte xeito:

* O alumnado que suspenda tres materias, terá que alcanzar a cualificación mínima de 4 en cada unha delas para poder entrar na votación de maioría simple do equipo docente de titulación.

* O alumnado con dúas materias suspensas, terá que alcanzar a cualificación mínima de 3 en cada unha delas para poder entrar na votación de maioría simple do equipo docente de titulación.

* O alumnado que suspenda unha materia, terá que alcanzar a cualificación mínima de 3 para poder entrar na votación de maioría simple do equipo docente de titulación.

E OBRIGATORIO FACER O/S EXAME/S DE SETEMBRO PARA PODER TITULAR.

Descargar documento en PDF

Por:Estefanía Mariño . 3º B

Este ano 2011 celébrase o "día da muller traballadora" número 100. Esta conmemoración, recoñecida pola Organización de Nacións Unidas (ONU) supón un recoñecemento á loita das mulleres pola súa participación, en igualdade co home, en todos os ámbitos da vida. A idea surxíu a finais do século XIX, en plena "Revolución Industrial" e durante o auxe do movemento obreiro. O día da muller traballadora celebrouse por primeira vez o 19 de marzo de 1911 en Alemania, Austria, Dinamarca e Suiza. Unha semana despois, o 25 de marzo, máis de 140 xóvenes traballadoras, a meirande parte inmigrantes, falecían nun tráxico incendio da fábrica Triangle na cidade de Nova York. A partires de entón, mulleres de cada vez máis países se sumaron a celebración deste día organizando diferentes actos en todo o mundo. Pero a loita pola plena igualdade todavía continúa...

Les consonnes

Se premes nesta imaxe, poderás acceder a unha páxina onde se traballan a pronuncia e a discriminación das consoantes francesas con actividades de comprensión oral. Recomendábel para todos os cursos, especialmente, para o alumnado de 1º da ESO.