Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

Orde do 2 de febreiro de 2017 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

• O prazo para a presentación de solicitudes será do 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído)

• A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web: http://www.edu.xunta.es/axudasle.

ALERTA POR CONDICIÓNS METEOROLÓXICAS ADVERSAS.

Seguindo as instrucións da Consellaría de Educación, establécese que o alumnado poderá facer uso habitual do transporte para acudir ao centro o mércores 22. Ás 12 h. do mediodía SUSPENDERASE o servizo de TRANSPORTE ESCOLAR, polo que o alumnado regresará ás súas paradas a partir das 10 h., aproximadamente, por cuestións de loxística e organización. O servizo de COMEDOR permanecerá suspendido

O xoves 23 quedarán suspendidas as clases e, polo tanto, non haberá nin servizo de transporte nin de comedor.

Velaquí a mensaxe de aviso da alerta:

Alerta AMARELA E LARANXA por nevadas os días 22 e 23 de marzo en Galicia

Mar, 21/03/2017 - 14:00

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADASpara os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense.
  2. SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta AMARELA a partir das 00:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 15 cm de espesor, que afectarán as zonas de predición meteorolóxica da Montaña de Lugo e da Montaña de Ourense; e entre as 9:00 horas do día 22 e as 9:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve superiores aos 2 cm po riba dos 500m na zona de predición meteorolóxica de Valdeorras.
  3. SUSPENSIÓN das ACTIVIDADES NO EXTERIOR das instalacións dos centros escolares situados nas zonas de predición meteorolóxica indicadas anteriormente (puntos 1 e 2), con seguimento das condicións climáticas.

Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro supuxesen un risco superior ao declarado (amarelo/laranxa) e pasase a unha declaración de nivel superior (laranxa/vermello), as direccións poderán adoptar as decisións oportunas respecto da suspensión da actividade docente.

A información meteorolóxica poderá ser consultada a través da páxina web da AEMET (http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/avisos?w=mna)

COMEDOR ESCOLAR - Menú febreiro 2017

Menús do mes de febreiro:

- Menús

As nais e pais da Cañiza preparándose para a carreira

Os papás e mamás tamén se animaron!

O profe Jose cos pequeniños de infantil

Os nenos e nenas de infantil tamén participaron

os nenos de infantilI CARREIRA SOLIDARIA DÍA DA PAZ 30 de xaneiro do 2017

Video Mannequin Challenge Nadal 2016 CPI Cañiza