FESTA E XOGOS DE FIN DE CURSO

E para rematar o curso que mellor maneira que con xogos e unha merenda compartida.

Que teñades un bo verán

BOAS VACACIÓNS!!!

GRADUACIÓN 6º INFANTIL

Os nenos/as de 5 anos, xa están graduados!!!!!!!

Moita sorte, na nova etapa que ides comezar.

FELIZ VERÁN!!!!!

ROUPA EXTRAVIADA

Como tódolos anos por estas datas atopámonos con un montón de roupa sen identificar. Por favor, pasadévos a recolléla ao longo da vindeira semana de Xuño como data límite. A que quede será doada a unha ONG.

Gracias pola vosa colaboración.

roupa

REVISTA O TANGARAÑO 2019

PREMER NA IMAXE PARA ACCEDER A REVISTA.

COIDADORES COMEDOR CURSO 2019-2020

INSTRUCCIÓNS SOLICITUDES COIDADORES COMEDOR ESCOLAR (NAIS/PAIS/TITORES)

CURSO ESCOLAR 2019-2020

-         SOLICITARÁN A COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR TODOS AQUELES PAIS/NAIS/TITORES DO ALUMNADO QUE ESTÉ CURSANDO ESTUDIOS NESTE CENTRO DURANTE O CURSO 2019-2020

-         NON PODERÁN COLABORAR NO COMEDOR ESCOLAR DURANTE 2 CURSOS CONSECUTIVOS

-         DEBERÁN PRESENTAR A SOLICITUDE DEBIDAMENTE CUBERTA E ASINADA, EN CONSERXERÍA DO EDIFICIO DE SECUNDARIA

-         DEBERÁN TRAER O CERTIFICADO DE PENALES

-         PRAZO DE PRESENTACIÓN  DAS SOLICITUDES DO 22 Ó 28 DE XUÑO (AMBOS INCLUSIVE)

EN SETEMBRO ABRIRASE OUTRO PRAZO DO 1 Ó 11 DE SETEMBRO DE 2019 (AMBOS INCLUSIVE)

COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

DOCUMENTACIÓN SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR

ALUMNADO CURSO 2019-2020

HORARIO DE ATENCIÓN DE 10:30 HORAS A 13:00 HORAS (NON COLLAN NÚMERO) SE ATENDERÁ POR ORDEN DE CHEGADA

-         UNHA ÚNICA SOLICITUDE PARA TODOS OS IRMÁNS, DEBIDAMENTE CUBERTA E ASINADA

DEBERÁN TRAER A DECLARACIÓN DA RENTA DO ANO 2018. SE NON ESTÁN OBRIGADOS A FACER A DECLARACIÓN DA RENDA PERO TEÑEN INGRESOS, DEBERÁN TRAER OS INGRESOS DO ANO 2018

-         SE ALGÚN MEMBRO DA UNIDADE FAMILIAR TEN MINUSVALÍA IGUAL OU SUPERIOR Ó 33% TEN QUE APORTAR A DOCUMENTACIÓN CORRESPONDENTE.

-         PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:  DO 13 Ó 28 DE XUÑO DE 2019 (AMBOS INCLUSIVE)

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS ESTRANXEIRAS

Xúntase as listaxes correspondentes ao disposto no artigo 17.6 da Orde do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 20/2/2019), unha vez rematado o prazo establecido no artigo 17.4 desta Orde de convocatoria.

Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Ábrese un prazo de 5 días naturais para que os solicitantes fagan o pago da achega familiar e lle remitan á Consellería de Educación, a través dun rexistro oficial ou mediante correo ordinario, a seguinte documentación:

1. Aceptación ou renuncia á axuda (anexo III da Orde de convocatoria).

2. Xustificante bancario do pagamento á empresa adxudicataria dos cursos no número de conta bancaria indicado no menú "3. Estado da solicitude" da páxina web do programa. Este pagamento non terá devolución no caso de renuncia posterior. A non xustificación do ingreso da cantidade indicada dentro do prazo implica a renuncia á praza adxudicada.

Santiago de Compostela, 10 de xuño de 2019

O SUBDIRECTOR XERAL DE ORDENACIÓN E INNOVACIÓN EDUCATIVA E FORMACIÓN DO PROFESORADO.

Inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week para o ano 2019

Publicada a Orde do 8 de maio de 2019 pola que se regulan a convocatoria e a selección de centros docentes non universitarios sostidos con fondos públicos dependentes desta consellería para participaren en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria e de educación secundaria obrigatoria.

Solicitudes

Cada centro poderá participar cun máximo de 25 alumnos e/ou alumnas, todos do mesmo nivel educativo.

• O prazo para a presentación de solicitudes rematará o 1 de xullo de 2019.

CONMEMORACIÓN LETRAS GALEGAS 2019

Este ano para celebrar o día das Letras Galegas, na Biblioteca fixemos unha Xincana literaria na que xogamos a ser detectives, onde participou todo o alumnado de Infantil e Primaria.

AVISO URXENTE

Ante un posible brote de piollos, recomendamos tomen as medidas oportunas.

Grazas.