ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA

MENÚ MENSUAL OUTUBRO 2019

REUNIONES DE PADRES CON TUTORES

Comunicamos que las reuniones iniciales de los padres con los tutores de sus hijos tendrán lugar en las siguientes fechas:

- Primaria: lunes, día 30 de Septiembre, a las 16 h.

- 1º y 2º de ESO: martes, día 1 de Octubre, a las 20 h.

- 3º y 4º de ESO: miércoles, día 2 de Octubre, a las 19:30 h.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS CURSO 2019-2020 (ESO)

A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020 (ESO) ESTÁ DISPOÑIBLE EN CONSERXERÍA DO EDIFICIO DE SECUNDARIA E TAMÉN ACCEDENDO NA APLICACIÓN "FONDOLIBROS", NO MENÚ "CIDADÁNS"

COMUNICADO TRANSPORTE ESCOLAR

Coa finalidade de axilizar o servizo de transporte escolar, comunico as familias dos alumnos de EDUCACIÓN INFANTIL e PRIMARIA das paradas: PIRIPIRI- CORREOS, MERCADO ABASTOS, REVECA, CARBALLEIRA e PERRUQUERÍA JAELS que a partir de mañá, día 17 de setembro,  sairán do CPI as 15:00 horas, de MARTES a VENRES.

Atentamente,

O director

MENÚ MENSUAL SETEMBRO2019

ANUNCIO IMPORTANTE

Está aberto o prazo de solicitude de becas para alumnado con NEAE (necesidade específica de apoio educativo).

O fin do prazo de presentación de solicitudes é o 26 de setembro.

Para máis información poden dirixirse ao departamento de Orientación do CPI e á páxina becas do MEC.

O Director

A LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020 (ESO) ESTÁ DISPOÑIBLE EN CONSERXERÍA DO EDIFICIO DE SECUNDARIA E TAMÉN ACCEDENDO NA APLICACIÓN "FONDOLIBROS", NO MENÚ "CIDADÁNS"

INICIO CURSO ESCOLAR 2019/2020

Benvida a todos os membros da comunidade educativa ao novo curso escolar. Como sabedes, mañá, día 11 de setembro, os alumnos de Educación Infantil e Primaria voltan as clases e tamén empiezan a funcionar os servizos de comedor e transporte.

O concello ven de realizar melloras nos arredores dos edificios de Infantil e Primaria: beirarrúas, pasos de peóns, canalizacións, etc. para facilitar o acceso dos alumnos a pé. Para evitar as aglomeracións á entrada e saída e non obstaculizar a circulación do transporte escolar, prégase limitar na medida do posible o acceso en vehículos particulares e parar ou estacionar exclusivamente nas zonas permitidas.

Recordamos que neste Centro a maioría dos alumnos poden utilizar este servizo.

Un saúdo,

O equipo directivo.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS CURSO 2019-2020 (3º-4º-5º-6º-PRIMARIA)