RESTRICIÓNS HORARIAS DO SERVIZO DE ADMINISTRACIÓN

Durante este comezo de curso estamos a experimentar unha serie de dificultades técnicas que afectan ó servizo de Fondo de Libros e Axudas de Libros, entre outros.

Queremos trasladarlles ás nais e pais de alumnos da ESO no CPI da Cañiza que estamos a traballar de arreo para ir atopar unha rápida solución a estas incidencias. Cabe a posibilidade de que algún alumnado non dispoña de todos os libros de texto necesarios. Dende a Dirección queremos transmitirlle á comunidade educativa que estes problemas puntuais non afectarán en absoluto ó normal desenrolo das actividades docentes. O profesorado terá, por suposto, en conta esta situación e adaptarase a ela coa súa habitual profesionalidade.

Asemade, como consecuencia da situación descrita, imos reducir o horario de atención ó público da Administración do Centro co obxectivo de acelerar a solución a estes e outros problemas que estamos a padecer.

Polo tanto, os días 14, 15 e 16 de setembro de 2016 entre as 09:15 e as 11:00, só atenderemos aqueles casos que teñan que ver coa matrícula da ESO, previa cita ó teléfono 886120025. Pregamos que aquelas nais ou pais que teñan que matricular ós seus fillos en setembre que o fagan pedindo cita á maior brevidade, tendo en conta que é imprescindible a presentación do DNI do alumno se ten 15 anos ou máis. Todos os demáis asuntos, incluídos os que teñan que ver co Fondo e Axuda de Libros non poderán ser atendidos nestes tres días. Recordamos que ata a semana que vén non haberá unha solución para este servizo.

A Cañiza, 13 de setembro de 2016

CIRCULAR INFORMATIVA SOBRE O SERVIZO DE TRANSPORTE

Prégase ás nais e pais de alumnos que se absteñan de facer cambios de paradas ou liñas que utilizan os seus fillos no servizo de Transporte Escolar. Este servizo organízase exclusivamente a partir da información do padrón que consta no Centro. O compromiso de utilización do transporte escolar é diario e non pode haber excepcións.

Os cambios de paradas ou liñas sen xustificante de empadroamento son ilegais. O servizo de Transporte Escolar, gratuíto para as familias, ten un alto custo para a Administración e págase cos impostos de todos.

PAra poder organizar o servizo de Transporte Escolar correctamente, o Centro debe facer chegar á Xunta de Galicia a información exacta do domicilio de todos os alumnos que cursan estudos no CPI da Cañiza. Nestes intres, estamos no proceso de comprobación de cada domicilio dos alumnos que cursan estudos no Centro. Se esta información é incorrecta ou se se fan cambios sobrevenidos por parte dos usuarios do Transporte, provócanse serios problemas no funcionamento do servizo, arriscándonos a que os nosos fillos se poidan perder, e ademáis de comprometer o funcionamento das paradas por falta de alumnado.

Polo tanto, pregamos que se faga un uso responsable do transporte escolar, tendo en conta que non é un servizo á carta. O compromiso de utilización do servizo é responsabilidade de todos porque nos beneficia a todos. Gracias anticipadas polo voso compromiso neste importante asunto.

Marcos Piñeiro. Director do CPI da Cañiza

A Cañiza, 12 de setembro de 2016

Apertura do prazo para a solicitude de praza de COLABORADOR/A no comedor da CPI da Cañiza para o curso 2016/17

NOTA:

Segundo as Instrucións da Consellaría de Educación, non se poderán presentar a esta convocatoria as nais/pais que xa prestasen servizo no comedor o ano pasado.

Ábrese un prazo para solicitar un posto de colaborador/a dende o 1 até o 7 de setembro ás 12.00 h.

A partir das 12.00 h, procederase a concertar a entrevista individual coa Dirección do centro.

Poderase realizar a solicitude vía telefónica ou persoalmente na Secretaría do CPI (edificio de Secundaria)

ACTUALIDADE CURSO 2016-2017

-Libros de texto curso 2016-2017

- Exames extraordinarios de setembro 15-16

- Listaxe definitiva de admitidos Fondo Solidario de libros de texto 16-17 - PRIMARIA. (AVISO: Algúns alumnos/as de 3º de Primaria deberán comprobar cales son os libros que lles corresponden no pé da páxina.)

- (AVISO URXENTE SECUNDARIA: ao tratarse dunha listaxe de admitidos provisional, aínda non figuran os libros que lle corresponden. Ao alumnado pendente dos exames de setembro, constaralle unha observación de que a matrícula está condicionada á devolución dos libros.)Listaxes provisionais de admitidos Fondo Solidario de libros de texto 16-17 SECUNDARIA

abalarMóbil para as familias

- Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2015-2016

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016.

Xúntanse as listaxes definitivas co alumnado seleccionado e suplente. Poden consultarse na páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle/

LICITACION DO SERVIZO DE XESTION E EXPLOTACION DA CAFETERIA DO CPI DA CAÑIZA PARA O CURSO 2016-17

Segundo a instrucción 4/2016 do 30 de maio, licítase a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería no CPI da Cañiza para o curso 2016/17. Xúntase arquivo PDF coas instruccións e anexos.

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR PARA O ALUMNADO CURSO 2016-2017

FIN PRAZO: 30 DE XUÑO DE 2016

UNHA ÚNICA SOLICITUDE PARA TODOS OS IRMÁNS

DEBERÁN TRAER:

- DECLARACIÓN DA RENTA DO 2015

- SE ALGÚN MEMBRO DA UNIDADE FAMILIAR TEN MINUSVALÍA CERTIFICADO DA DEVANDITA MINUSVALÍA

AXUDAS LIBROS, FONDO SOLIDARIO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2016-2017

O ENLACE PARA DESCARGAR A SOLICITUDE É O SEGUINTE: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18988