Celebración da xubilación da nosa cociñeira Tere

Hoxe é o derradeiro día de traballo da nosa cociñeira Teresa,tódolos alumnos e alumnas do CPI da Cañiza fixéronlle unha emotiva despedida

Resultados das Eleccións ao Consello Escolar do CPI

Publicamos os certificados cos resultados do escrutinio das eleccións ao Consello Escolar nos distintos sectores da comunidade educativa:

- Certificación do escrutinio - Sector Nais e Pais

- Certificación do escrutinio - Sector Alumnado

- Certificación do escrutinio - Sector Docentes

Acordo de proclamación de candidatos de nais, pais e de alumnado ás eleccións do Consello Escolar

Xúntase documento co acordo de proclamación de candidaturas ás eleccións do Consello Escolar. Ábrese, polo tanto, o período de campaña electoral ata o 25 de novembro de 2016. As votacións organizaranse o 29 de novembro.

Documento pdf

ELECCIÓNS DOS REPRESENTANTES DE NAIS/PAIS/TITORES LEGAIS AO CONSELLO ESCOLAR. CONVOCATORIA

A Xunta Electoral deste centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar. Pode descargar os documentos nas seguintes ligazóns:

- convocatoria nais/pais

- convocatoria alumnado ESO

- formulario presentación candidatura nais/pais/titores

- formulario presentación candidatura alumnado ESO

COMEDOR ESCOLAR - Menú novembro 16

Comida saudábelMenú base para o mes de novembro.

Preme aquí para descargalo en formato PDF

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016.

Xúntanse as listaxes definitivas co alumnado seleccionado e suplente. Poden consultarse na páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle/

LICITACION DO SERVIZO DE XESTION E EXPLOTACION DA CAFETERIA DO CPI DA CAÑIZA PARA O CURSO 2016-17

Segundo a instrucción 4/2016 do 30 de maio, licítase a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería no CPI da Cañiza para o curso 2016/17. Xúntase arquivo PDF coas instruccións e anexos.