ACTIVIDADE NATACIÓN !! RECTIFICACIÓN!!

O ALUMNADO QUE VAI A NATACIÓN DEBERÁ TRAER 6 EUROS AO  PROFESOR DE EDUCACIÓN FÍSICA COMO FECHA TOPE O 22 DE XANEIRO DE 2018

MENÚ COMEDOR MES DE XANEIRO 2018

MENÚ ESCOLAR

FELICES FESTAS!!!!

CAMBIO MENÚ DECEMBRO 2017

O vindeiro dia 21 de decembro, servirase crema de verduras en vez de ensalada, quedando  o menu como aparece na imaxe.

XOVES 21

Crema de verduras

Pizza

Doces de Nadal

Pan

1 – 3 – 5 – 6 -  7 - 8 -9– 13 *

MENÚ COMEDOR MES DE DECEMBRO 2017

MENÚ ESCOLAR

CAMBIO MENÚ ESCOLAR DÍAS 28,29 E 30 DE NOVEMBRO

MARTES 28

MÉRCORES 29

XOVES 30

Chícharos c/ xamón

Potaxe de Garavanzos

Crema de cabaza

Variñas merluza c/ensalada

Polo asado con macarróns

Bacallaou ao forno c/ patacas e allada

Iogur

Froita de tempada

Iogur

Pan

1 – 3 - 4 – 6 - 7 – 9 - 13 *

1- 3 -13 *

1 – 4 – 7 – 13 *

Os días 28,29 e 30 haberá un pequeno intercambio nos primeiros, quedando como aparece na imaxe.(pinchando na imaxe tedes unha ligazon ao menú orixinal do mes de novembro)

Desculpade as molestias.

A dirección

PROTOCOLO DE COMEDOR

Onte, xoves 23 de novembro de 2017, en sesión extraordinaria de Consello Escolar, aprobouse o protocolo de funcionamento de Comedor Escolar para este curso 2017-2018.

Na seguinte ligazón podedes consultalo.

A dirección.

PROTOCOLO COMEDOR

CHARLA INFORMATIVA

O vindeiro mércores 29 de catro a cinco da tarde, terá lugar unha charla no salón de actos da casa da cultura da Cañiza para tratar o tema do uso, ou "mal uso", das novas tecnoloxías por parte do alumnado.Será impartida pola Garda Civil dentro do programa "Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos para o curso 2017/2018" (facendo click na imaxe tedes un enlace a páxina oficial do programa)

Esta charla está orientada aos pais e nai de alumnos da ESO, pero estades tod@s convidados

Resultado de imagen de PLAN DIRECTOR

CAMBIO MENÚ DÍA 22 NOVEMBRO 2017

Hoxe servirase de primeiro Xudías con Chourizo e de segundo Cordón Bleu. Mañá día 23 o primeiro será Crema de Verduras. Estos cambios débense a temas de reorganización interna na cociña.

A dirección.

CAMBIO MENÚ NOVEMBRO

Debido a problemas co proveedor, hoxe non se servirá Cordón Bleu de segundo plato, teremos Variñas de Merluza.

O mércores 22 servirase o Cordón Bleu.

Desculpade as molestias.

A dirección