MENÚ MENSUAL DECEMBRO 2019

PUNTUALIDAD

Como viene ocurriendo año tras año, hay niños que de una manera más o menos continuada llegan tarde a clase por las mañanas, interrumpiendo la actividad docente.

La puntualidad es uno de los muchos hábitos educativos que debemos inculcar a nuestros menores, por lo que solicitamos la colaboración de los padres con la finalidad de evitar estos retrasos injustificados.

Por otro lado, si alguna vez surge algún imprevisto, deben dejar a los niños en conserjería y no llevarlos directamente al aula.

Muchas gracias por su colaboración.

La dirección.

MENÚ MENSUAL NOVEMBRO 2019

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA

MENÚ MENSUAL OUTUBRO 2019

REUNIONES DE PADRES CON TUTORES

Comunicamos que las reuniones iniciales de los padres con los tutores de sus hijos tendrán lugar en las siguientes fechas:

- Primaria: lunes, día 30 de Septiembre, a las 16 h.

- 1º y 2º de ESO: martes, día 1 de Octubre, a las 20 h.

- 3º y 4º de ESO: miércoles, día 2 de Octubre, a las 19:30 h.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS CURSO 2019-2020 (ESO)

A LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020 (ESO) ESTÁ DISPOÑIBLE EN CONSERXERÍA DO EDIFICIO DE SECUNDARIA E TAMÉN ACCEDENDO NA APLICACIÓN "FONDOLIBROS", NO MENÚ "CIDADÁNS"

COMUNICADO TRANSPORTE ESCOLAR

Coa finalidade de axilizar o servizo de transporte escolar, comunico as familias dos alumnos de EDUCACIÓN INFANTIL e PRIMARIA das paradas: PIRIPIRI- CORREOS, MERCADO ABASTOS, REVECA, CARBALLEIRA e PERRUQUERÍA JAELS que a partir de mañá, día 17 de setembro,  sairán do CPI as 15:00 horas, de MARTES a VENRES.

Atentamente,

O director

MENÚ MENSUAL SETEMBRO2019

ANUNCIO IMPORTANTE

Está aberto o prazo de solicitude de becas para alumnado con NEAE (necesidade específica de apoio educativo).

O fin do prazo de presentación de solicitudes é o 26 de setembro.

Para máis información poden dirixirse ao departamento de Orientación do CPI e á páxina becas do MEC.

O Director