CAMBIO MENÚ OUTUBRO

DEBIDO A ORGANIZACIÓN INTERNA DA COCIÑA O MENÚ DE HOXE SERVIRASE  MAÑÁ DÍA 20 DE OUTUBRO E MAÑÁ SERVIRASE O DE HOXE.

DISCULPEN AS MOLESTIAS.

A DIRECCIÓN

AUTORIZACIÓNS SAÍDAS ALUMNADO 17-18

ESTANSE VOLVENDO A ENVIAR AS AUTORIZACIÓNS PARA A SAÍDA DO ALUMNADO DURANTE O CURSO 17-18. ESTAS AUTORIZACIÓN SON DE CARÁCTER XERAL PARA TODO O CURSO. NA SEGUINTE LIGAZÓN PÓDENSE DESCARGAR OS MODELOS QUE OS RAPACES/AS DEBERÁN ENTREGAR AOS SEUS TITORES ANTES DO VENRES DÍA 6 DE OUTUBRO. TAMÉN ESTÁ DISPOÑIBLE A  ORDE QUE REGULA AS SAÍDAS, TANTO DO CENTRO COMA DO TRANSPORTE, E QUE SERÍA MOI IMPORTANTE QUE TODOS OS PAIS/NAIS OU TITORES LEGALES LERAN.

A DIRECCIÓN

MENUS COMEDOR MES DE OUTUBRO

COMEDOR ESCOLAR - AVISO URXENTE!!!

INFORMAMOS QUE MAÑÁ DÍA 28-09-2017 COMEZARÁ O COMEDOR ESCOLAR. TANTO AS CLASES COMA O TRANSPORTE ESCOLAR RETOMARÁN O SEU HORARIO NORMAL.

A DIRECCIÓN DO CENTRO

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO LIBROS SECUNDARIA CURSO 2017-2018

INSTRUCCIÓNS SAÍDA ALUMNADO

A finais do curso pasado, a Consellería de Educación enviou aos centros educativos instruccións relativas á saída do alumnado, sinalando que todo o alumando deberá ser recollido por persoa autorizada, coa excepción do alumnado de 5º e 6º de educación primaria e o de educación secundaria, onde os pais, nais ou titores poderán permitir que vaian solos, eximindo a Consellería e ao Centro de calquera responsabilidade sobre accidente ou lesión deste alumnado fora do Centro.

No caso de que permitan ao alumnado referido ir so, estes poderán tamén levar aos posibles irmáns ou irmás de Infantil  e/ou 1º ,2º,3º,4º de Primaria.

Dende o centro recibirán información nas vindeiras reunións co profesorado(poderán consultar o seguinte arquivo e desacargar, no caso que sexa necesario, a autorización correspondente)

A Dirección

AVISO URXENTE!!!

INFORMAMOS DE QUE O SERVIZO DE COMEDOR CONTINUARÁ PECHADO ATA NOVO AVISO.

TODO O ALUMNADO DE INFANTIL-PRIMARIA-ESO REMATARÁ AS CLASES ÁS 13:30 HORAS

AGRADECEMOS A SÚA COMPRENSIÓN

A DIRECCIÓN DO CENTRO

AVISO URXENTE!!!

LÉMBRASE AOS PAIS DOS ALUMNOS/AS CON ALERXIAS E DIETAS ESPECIAIS QUE TEÑEN QUE ENTREGAR O INFORME MÉDICO E/OU ALERTA ESCOLAR, NO EDIFICIO DE PRIMARIA, A ENCARGADA DO COMEDOR

UN SAÚDO

COMEDOR ESCOLAR:AVISO IMPORTANTE

DEBIDO ÁS TAREFAS DE MANTEMENTO QUE SE ESTÁN A REALIZAR NO COMEDOR PARA O MELLOR FUNCIONAMENTO DO SERVIZO, COMUNICAMOS QUE O COMEDOR ESCOLAR COMEZARÁ O VINDEIRO 15 DE SETEMBRO,VENRES.

POR ESTE MOTIVO O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA REMATARÁ AS CLASES AS 13.30H.

AGRADECEMOS A SÚA COMPRENSIÓN.

A DIRECCIÓN.