FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024/2025

Participación fondo solidario:

-3º, 4º, 5º e 6º Primaria

-1º,2º, 3º, e 4º ESO

Axudas para libros de texto:

-1º e 2º EP (Primaria)

- Alumnado de educación especial (EE)

Axudas Material Escolar:

- Primaria (EP)

- Secundaria (ESO)

- Alumnado de educación especial (EE)

As solicitudes presentaranse preferiblemente por sede electrónica, a través das seguintes vías: (CHAVE 365, DNI ELECTRÓNICO ou  CERTIFICADO DIXITAL), NESTE CASO SERÁ UNHA SOLICITUDE POR ALUMNO/A, DEBIDAMENTE CUBERTA E ASINADA, ADXUNTANDO A DOCUMENTACIÓN CORRESPONDENTE.

O formulario normalizado da solicitude é o seguinte: ED330B

Aplicación Informática fondolibros: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente, na secretaría do centro. Neste caso a solicitude será única para todos os irmáns, e deberá estar debidamente cuberta e asinada. O Impreso de solicitude anexos I e II do DOG do 20 de maio de 2024 ou na aplicación FONDOLIBROS. Deberán aportar a documentación correspondente e deberá traer vostede as fotocopias feitas.

HORARIO DE ATENCIÓN: DE 10:00 a 13:30 horas, no edificio de secundaria, serán atendidos por orden de chegada.

Deberá acudir o centro o antes posible, non o deixen para o final, para non ocasionar colas de espera.

Toda a información está na seguinte paxina Web: Http://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Anexos fondo libros.pdf3.49 MB

portada | by Dr. Radut