Educación Física Primaria

ÁREA DE EDUCACIÓN FÍSICA              ( PRIMARIA ) CPI A CAÑIZA

Debido a situación sanitaria que estamos vivindo estes días, recoméndase ao alumnado que tente seguir facendo algo de actividade física no seu domicilio. Para iso envíase unha serie de exercicios aeróbicos e anaeróbicos para facer de maneira sinxela en cada espazo do fogar:

-

Realización de exercicios de chan, tales como; series de sentadillas, abdominais, exercicios de core, planchas ( vistos nas clases ).

-

Exercicios aeróbicos, tales como; multisaltos, repetición xestual e traballo de cardio básico( dende sentarse e erguerse dunha silla ata facer percorridos de trote polo fogar)

-

Traballo de flexibilidade; estiramentos isométricos.. (Vistos na clase)