Novembro 2021

Visita do alumnado de 1º da ESO á Biblioteca Municipal de Baiona

Este martes 23 de novembro o alumnado de 1º da ESO visitou a Biblioteca Municipal de Baiona, actividade organizada polos Departamentos de Lingua castelá, Lingua galega e a Biblioteca do centro.

A rapazada coñeceu as dependencias da man de Cristina Vilar, a quen lle agradecemos moito as súas instrutivas explicacións, e até algunhas rapazas se animaron a recrear unha pequena función de monicreques.

Parte do alumnado de 1ºA (Leo, Aitor, Lucía, Carolina, Antón, Lucas, Iago e Benjamín) con Cristina.

Grupo de 1ºC (David, Lucía Sarmiento, Raquel, Alejandra, Aitana, Lola, Leyre, Lucía Alonso, Catalina, Sarai, Sara, Adriana, Sindo e Uxía) con Ana Zamorano.

Parte do grupo de 1ºA: espectadores (Ángel, Daniel, David, Mateo e Mario) e actrices (Rosana, Inés, Laura e Ciara).

Parte do grupo de 1ºB (Uxía, Xiana e Lía) representando o conto do Coelliño Branco.

Visita do alumnado de 1º da ESO á Biblioteca Municipal de Baiona