Novembro 2020

Apertura da nova biblioteca

Despois de moitos avatares, unha reforma integral, unha mudanza e polo medio unha pandemia mundial, Lentiña volve chea de libros á súa nova casiña, a nosa biblioteca do CPI de Cova Terreña. Despois de moito traballo, os profesores e profesoras xunto co Equipo de Biblioteca quere darvos a BENVIDA a un novo espazo amplo, luminoso e agradable, creado con moito agarimo para todos vós. Aínda que seguimos en construción, desexamos que o gocedes e que poidades sacarlle o máximo partido.

Como é Lentiña, a nova biblioteca?

A nova biblioteca atópase na planta baixa do centro, xusto diante do acceso ao patio norte. Aquí tedes algunhas imaxes do que poderás atopar nela:

A distribución de seccións é a seguinte:

A Clasificación Decimal Universal (CDU)

As bibliotecas de todo o mundo están organizadas segundo a Clasificación Decimal Universal, chamada CDU. Este sistema consiste en en darlle a cada libro unha numeración segundo o tema. Todos os libros coa mesma numeración tratan o mesmo tema e están na mesma sección.

A CDU clasifica todos os libros en categorías numéricas, cuxo primeiro díxito indica a súa temática xeral. Segue a Lentiña no seu percorrido polas CDUs.

Dentro de cada categoría numérica a nosa biblioeca ten as seguintes subcategorías.

Despois do código numérico da sección onde se atopa o libro, na CDU aparecen as tres primeiras letras do apelido do autor, e por último as tres primeiras letras do título, sen contar artigos e preposicións.

Por exemplo:

Se buscamos O lapis do carpinteiro de Manuel Rivas, a súa clasificación será a seguinte:

82-N

RIV

lap

Normas da biblioteca

1. A duración do empréstito é de 15 días. Poderá ampliarse se o libro non ten demanda.
  2. Podedes reservar un libro.
  3. Na biblioteca deberás estar en silencio.
  4. Prégase non levar ningún tipo de comida nin bebida á biblioteca.
  5. O uso dos libros será sempre coidadoso.
  6. Despois de ler un libro tedes que colocalo no carriño.
  7. Podedes empregar os ordenadores para consultar información, enciclopedias, CD ou DVD. Se escoitas música terás que pedir uns cascos.
  8. NON se empregará internet sen a supervisión do profesor ou encargado da biblioteca.

Protocolo COVID

• O uso da máscara será obrigatorio para acceder á biblioteca para todo o alumnado, inclusive para Ed.Infantil, como medida hixiénica preventiva, polo posible uso das instalación por diferentes grupos de diferente etapas na mesma xornada lectiva.
  • Será obrigatoria a hixiene de mans con xel hidroalcólico tanto á entrada como á saída da biblioteca.
  • O alumnado desinfectará o seu posto antes e despois do seu uso.
  • O emprego de xogos de mesa queda restrinxido.
  • O alumnado que empregue material común (ordenadores) deberá desinfectalo antes e despois do seu uso.
  • A biblioteca disporá de dous carriños específicos para realizar unha corentena ata o día seguinte de todos os libros utilizados (tanto por consulta na biblioteca como por empréstito).
    • Consulta na biblioteca: o alumnado deixará os libros, periódicos ou revistas consultados no carriño.
    • Empréstito: o profesorado de garda depositará os libros devoltos no carriño para a correspondente corentena ata o día seguinte.
  • Ventilación: a biblioteca permanecerá ventilada de forma permanente mediante unha apertura mínima de 5 cm en ambos os extremos das ventás que dan ao patio.

Agora que liches esta guía, podes amosar o que aprendiches neste cuestionario da aula virtual.

Apertura da nova biblioteca

Como é Lentiña, a nova biblioteca?

A distribución de seccións é a seguinte:

A Clasificación Decimal Universal (CDU)

Por exemplo:

82-N

RIV

lap

Normas da biblioteca

2. Podedes reservar un libro.
  3. Na biblioteca deberás estar en silencio.
  4. Prégase non levar ningún tipo de comida nin bebida á biblioteca.
  5. O uso dos libros será sempre coidadoso.
  6. Despois de ler un libro tedes que colocalo no carriño.

Protocolo COVID

• O alumnado desinfectará o seu posto antes e despois do seu uso.
  • O emprego de xogos de mesa queda restrinxido.