¡BENVIDOS AO NOSO ESPACIO DE FORMACIÓN PARA VOS!

Educar aos fillos non é tarefa fácil, ninguén prepara para esta tarefa. Sabedes educalos normalmente polos coñecementos transmitidos polas vosas familias, lonxe normalmente das necesidades das xeracións actuais.

O noso desexo dende o Centro, como educadores, é aportarvos unha visión que vos sirva de guía e orientación para facilitarvos, un pouco, o difícil labor educativo que como pais tendes ante os vosos fillos.

Este portal de Internet e, en concreto esta sección ten como obxectivo, acercarvos a vos, pais e nais, aos avances en materia educativa que se poden aplicar á educación familiar e facilitarvos desde a comodidade das vosas casas o acceso rápido a calquera dos vosos intereses ou inquedanzas relacionados coa educación dos fillos. Seleccionamos e vos propoñemos diferentes links que desexamos que vos sexan útiles en canto a información e para a resolución de pequenos problemas e inquedanzas que xurden no día a día. Desexamos conseguir xunto con vos o obxectivo que todos queremos: facer dos vosos fillos verdadeiras persoas.

Sin máis, recibide un saúdo.

Web de la Federación de Asociaciones de Padresy Madres de alumnos/as. Ofrece una amplia información sobre numerosa temas quecomo padres nos pueden interesar, no solo del ámbito educativo sinotambién  en torno a la salud, latelemática etc incluyendo gran número de artículos y publicaciones. Oferta ademásla posibilidad de formación a través de cursos on-line y una sección para realizar consultas.

Destinada a familias  interesadasen llas distintas etapas de evolución de sus hijos/as, con encuestas, publicaciones,artículos con comentarios de los usuarios y oferta de cursos sobre distintos temas de interés.

Página que también pertenece al Ministerio deEducación . Contiene gran cantidad de recursos educativos, artículos depersonalidades en los distintos ámbitos educativos,  ponencias yreferencias bibliográficas.

Pagina de la Generalitat Valenciana que está dirigida tanto a familias como al profesorado y al alumnado.

O portal para ser mellores pais. Moi sinxelo no seu manexo e interesante. Todo tipo de información clasificada por edades, por áreas temáticas (ámbito escolar, familia, saúde, discapacidades, hábitos, tempo libre,.....).

Entre pais. Abarca temas moi variados e interesantes para nais e pais: Opcións despois da ESO; Educación para a cidadanía; Fomentar a lectura; A volta a clase; Ver a televisión; Sobreprotección dos pais; ......

Web moi interesante. Temas moi variados de interés para nais e pais. Como exemplo para que vos fagades unha idea: Espertar afición á lectura, con recomendacións por edades e o asesoramento do Servicio de Orientación de lectura (SOL); Pediatría; Nutrición; Ludotecas; Necesidades Especiais; Saúde; Psicología; Foro; etc.

Orientación familiar do Ministerio de Educación e Ciencia (MEC). Aborda moitos e interesantes temas: Etapas evolutivas dos fillos; ambiente familiar; tempo libre na familia; obxectivos educativos dos pais....)

Recursos educativos para pais do Ministerio de Educación e Ciencia (MEC). Aquí atoparedes enlaces para: Orientación familiar; Internet, TV, videoxogos; saúde corporal; desenvolvemento psicolóxico; apoio a aprendizaxe; convivencia na escola.

Folletos informativos para pais e nais sobre temas variados: Información xeral para pais e nais; problemas específicos de interés; estratexias para disciplina e intervención; desenvolvemento infantil.

Nesta páxina presentámosvos uns recursos que seguro coñecedes porque se fixeron moi famosos no canal "cuatro" de televisión. Trátase dos famosos vídeos de Supernany. Esperamos que vos sexan útiles.

Supernanny (1/6)

Supernanny (2/6)

Supernanny (3/6)

Supernanny (4/6)

Supernanny (5/6)

Supernanny (6/6)

Fundación de Axuda á Drogadicción (FAD). Nesta web atoparás seccións que che poden resultar de interés tales como información sobre diferentes sustancias, estudios e investigacións, etc.

Portal da Xunta de Galicia para pais

Outras Webs que tamén vos poden interesar porque ofrecen áreas temáticas que seguro resultan do voso interés ou complementan as atopadas noutros sitios webs: