Skip to Content

Competencias do Consello Escolar

santi
  1. Establecer as directrices e elaborar propostas para a elaboración do proxecto educativo do instituto, aprobalo, avalialo e, se é o caso, introducir modificacións, sen prexuízo das competencias que o claustro de profesores ten atribuídas en relación coa planificación e organización docente.
  2. Elixir o director ou directora do centro.
  3. Propoñer a revogación do nomeamento do director ou directora, logo do acordo dos seus membros, adoptado por maioría de dous tercios.
  4. Decidir sobre a admisión do alumnado, con suxeición ó establecido na lexislación vixente.
  5. Aprobar e modificar o regulamento de réxime interior do instituto.
  6. Resolver os conflitos e impoñer as correccións con finalidade pedagóxica que correspondan a aquelas condutas do alumnado que prexudiquen gravemente a convivencia no centro, de acordo coas normas que estableza a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
  7. Aprobar o proxecto de orzamento do instituto e a execución do mesmo.
  8. Aprobar e avaliar a programación xeral anual do instituto, respectando, en todo caso, os aspectos docentes que lle competen ó claustro.
  9. Aprobar a programación das actividades escolares complementarias e avaliar o seu desenvolvemento.
  10. Establecer as directrices para a participación do instituto en actividades culturais, deportivas e recreativas naquelas accións asistenciais nas que o instituto puidese aportar a súa axuda.
  11. Establecer os criterios de colaboración con outros centros, entidades ou organismos.
  12. Promover a renovación das instalacións e equipamento do instituto, a evolución do rendemento escolar e os resultados da avaliación que do centro realice a Administración educativa.
  13. Colaborar coa inspección educativa nos planos de avaliación de centro, nos termos que a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria estableza.
  14. Regular o procedemento de autorización das saídas voluntarias entre clases ou en período de lecer do alumnado do centro.


 

 

 

page | by Dr. Radut