A nosa alumna Abril de 1º da ESO campiona de España de ximnasia acrobática

A nosa alumna de 1º da ESO

Abril Quintela Hidalgo

campionas de España de Ximnasia Acrobática

Parabéns para as duas “fenómenas”: Daniela (baionesa) e Abril(nigranesa), e para as súas compañeiras.

Abril Quintela Hidalgo, da equipa Flic Flac, logrou o ouro Nacional na categoría trio feminino senior coas súas compañeiras Belén Gómez e Aitana Rodríguez.

A nosa compañeira leva dende os 4 anos no clube vigués e entrena tódolos días tres e catro horas, agás o domingo. Esto é para loubar ao máximo: que adicación e responsabilidade.

Aos pais os nosos parabéns tamén, que esto de axudala diariamente é de “premio nobel”.

Coas súas verbas: “Me siento muy satisfecha y orgullosa por el trabajo que hemos hecho. Este es primer año juntas en sénior y nuestra primera competición después de la pandemia. Estoy súper contenta con el resultado, además de que he aprendido mucho”

Creo que nos das a todos un bon exemplo de traballo, compañerismo e esforzo.

O dito: moitos parbéns

A nova enteira neste enlace.