Dia de Rosalía de Castro 2020

Ramón López Fernández

Co gallo do día de Rosalía de Castro, o CPI tivo a sorte de contar cun dos grandes da música galega e a súa compañeira musical: Rodrigo Romaní (un dos fundadores de milladoiro e agora Director da Escola de Música Tradicional de Vigo) e Beatriz Martínez (profesora, na mesma escola, de arpa).

Déronnos un concerto non só musicalmente IMPRESIONANTE senón que tamén educativo.

Tivemos  a sorte de escoitar a noso grupo de flautas tocando a peza de Negra Sombra.

Estiveron con nós os centros da zona(CPI, el CEE de Panxón, CEIP Mallón e IES Val Miñor (estudiantes de la ESO)), o que fixo que fora un concerto en toda a súa extensión da palabra..... eramos un montón de xente.

Aquí tedes as novas en:

500 escolares asisten en Panxón a un concierto de Rodrigo Romaní dedicado a Rosalía de Castro-
ValmiñorTV
 e amesma nova no telemariñas