Parque Eólico Montetourado

O alumnado do Ciclo Superior de Enerxías Renovables complementou a súa formación técnica na visita ao Parque eólico Montetourado de Naturgy (ano 2022. Potencia 40 MW), en Vimianzo (A Coruña). (ver vídeo de construción do parque eólico)

Coma futuros/as profesionais Técnicos Superiores en Enerxía e Auga, este alumnado recibiu as explicacións precisas para comprender o funcionamento e xestión deste tipo de parques, visualizando ademais posibles situacións de traballo dentro da súa competencia

Competencia Téc. Sup. Enerxías renovables: Persoal técnico de xestión de operación e mantemento en instalacións eólicas, responsable de montaxe de parques eólicos; persoal promotor e proxeccionista de instalacións solares, responsable de montaxe e mantemento de instalacións solares fotovoltaicas; persoal encargado de montaxe, mantemento e operación de subestacións eléctricas.