DIFUSIÓN DA ACTIVIDADE

PARTICIPACIÓN EN EVENTOS

A vocación de mellora continua do centro motiva nas súas accións ao alumnado, que participa nos múltiples eventos nos que o CIFP Valentín Paz Andrade está presente para colaborar en dar a coñecer as novidades formativas, ferramentas dixitais e metodoloxías didácticas que se perfeccionan continuamente.

Exemplos destas participacións en todos os cursos son:

Descrición/obxectivo.

EDUGAL

Salón da oferta e formación de Galicia (Pontevedra)

Aproveitar a oportunidade de dar a coñecer a centros da ESO e bacharelato, e ao potencial alumnado e familias, a oferta e actividade do CIFP, especialmente os ciclos actualmente menos demandados. Tamén mostrar os recursos innovadores dispoñibles no centro para mellorar a formación na propia oferta.

GaliciaSkills, SpainSkills e FPBásciaSkillsGalicia:

Competición de alumnado de FP sobre as súas habilidades en diferentes especialidades

EnerxétiKa

Feira da enerxía de Galicia. Silleda

Motortec

Feira internacional da industria e posventa da automoción. Madrid

Depoemprende

Exposición, apoio e recoñecemento de proxectos que integran experiencias innovadoras que desenvolven o autoemprego. Pontevedra.

Feira de educación e formación de Ponteareas

Exposicións das posibilidades educativas e formativas da comarca.

Mostra de educación de Mos

Difusión da oferta educativa e formativa da contorna de Mos.

Congreso de Innovación Educativa Dixital

O CIFP participa con obradoiros onde se integra a innovación coa formación dixital. Santiago.

Navalia

En colaboraición coa empresa Tesol, o CIFP estivo presente co simulador dixital de soldadura (2022). Vigo

Maker Faire Galicia:

Fomento da auto creación, innovación a nivel educativo, empresarial e social. Santiago.

ACCIÓNS DE DIFUSIÓN A TRAVÉS DOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN

• PRENSA E TV
  • OUTROS (redes sociais e pantallas de cartelería dixital no propio centro)