Alumnado do IES Audiovisual de Bouzas visita o noso viveiro de empresas

O pasado venres 22 de novembro recibimos a visita de alumnas e alumnos do IES Audiovisual de Bouzas para coñecer o viveiro de empresas do CIFP Manuel Antonio

• Leer máis
  • Concurso IDEA 2019

Recordade que ata o 10 de abril aínda estades a tempo de presentar o voso proxecto empresarial ao Concurso IDEA 2019 nas categorías de FP grao medio ou superior.

II Xornada Emprende 2019

O pasado mércores tivo lugar a II Xornada Emprende, organizada pola Coordinación de Emprendemento do noso centro e que tivo por finalidade achegar ao alumnado experiencias emprendedoras relacionadas coas cinco familias profesionais do CIFP Manuel Antonio.

Gañadora Concurso de Carteis Xornada EMPRENDE 2019

Cartel da Xornada de Emprendemento 2019

Xa temos gañadora do concurso de carteis!!! Parabéns a Michelle Frias González, alumna do 2º curso do ciclo superior de Patronaxe e Moda, que diseñou este creativo cartel para a Xornada de Emprendemento que se realizará no CIFP Manuel Antonio o próximo 13 de febreiro, e que vai dirixido a todo o alumnado de segundos cursos do noso centro.

CONCURSO DE CARTEIS para a Xornada EMPRENDE 2019

Ampliación de prazo ata o 15 de xaneiro para participar no CONCURSO DE CARTEIS para a Xornada EMPRENDE 2019. Consulta as bases máis abaixo e participa!

Programa emprende: Obradoiro para emprendedores

Programa emprende:  Obradoiro para emprendedores

"Análise e deseño do modelo de negocio"

Imparte: Jacobo García Durán