Distribución de máscaras entre alumnado beneficiario

No portal educativo www.edu.xunta.gal está publicada a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria en centros públicos dependentes desta Consellería (Orde do 28 de outubro de 2021).

Segundo dita orde (a cal aparece no documento adxunto):

NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022, xa que acceden automáticamente ao préstamos de máscaras.

SI TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 pero que cumpra algunha das seguintes condicións:

- Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €

- Alumnado matriculado en educación especial.

- Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

Os interesados presentarán, de FORMA PRESENCIAL, no centro educativo os anexos I e II cubertos (ficheiros adxuntos)

PRAZO: do 15 ao 26 de novembro de 2021.

HORARIO: De 10.40h a 13.00h. na secretería do Centro.

Aqueles que non lles sexa posible imprimir os Anexos, poderán recoller unha copia en conserxería.

IMPORTANTE: todo aquel alumnado que tivo concedido o vale de material ao inicio de curso, non ten que solicitalo porque xa lle corresponden por defecto.

En canto recibamos información sobre o procedemento de distribución, periocidade e número de máscaras por alumno/a serán debidamente informados.

ANEXO I.pdf1.16 MB
ANEXO II.pdf671.53 KB