blogue deadmin1

Saúdo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS ADQUISICIÓN E MATERIAL 2019 - 2020

Ata o 21 de xuño está aberto o prazo para solicitar axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de Primaria), material escolar (todos os cursos) e préstamo de libros (3º, 4º, 5º e 6º).

Os impresos e a información sobre este procedemento están na conserxería do colexio, na páxina: https://www.edu.xunta.es/fondolibros

As solicitudes poden presentarse no Centro ou na sede electrónica: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 19 - 20

Publicadas as listaxes definitivas de alumnado admitido en 1 EP, procedente de reserva da EEI Fina Casalderrey e a LISTAXE PROVISIONAL de alumnado admitido por SOLICITUDES DE ADMISIÓN. O prazo de reclamacións para esta última remata o 10 de maio.

ADMISIÓN ALUMNADO. CURSO 2019 - 2020

Desde o 1 ao 20 de marzo está aberto o prazo de solicitudes de admisión para o Curso 2019 - 2020.

OFERTA DE PRAZAS NESTE CENTRO:

LISTAXES DEFINITIVAS LIBROS E MATERIAL

Listaxes DEFINITIVAS de:

Fondolibros (préstamo) para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Vales para compra libros para 1º e 2º de Educación Primaria.

Vales para material para 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018 - 2019

Listaxe de libros de texto para o curso 2018 - 2019

AXUDAS PARA MATERIAL 18-19

Desde o día 5 de xullo están expostas no taboleiro do Centro as listaxes provisionais das axudas concedidas para material. Todos os cursos.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO 18-19. 1º e 2º EP

Desde o día 5 de xullo están expostas no taboleiro do Centro as listaxes provisionais de admitidos e excluidos das axudas de adquisión de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria.

FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO 18-19. PRÉSTAMO LIBROS 3º EP, 4º EP, 5º EP, 6º EP

Desde o día 5 de xullo está exposta no taboleiro do Centro a listaxe provisional de admitidos.

DESPEDIDA