Saúdo

Traballo titoría 1º nivel - último envío ( 1/6/2020 )

Este traballo é de carácter voluntario.

*Lengua castellana

NOVO BLOG DA CLASE DE MÚSICA

Ola a tod@s,

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2020 - 2021

Ata o 19 de xuño está aberto o prazo para solicitar axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de Primaria), material escolar (todos os cursos) e préstamo de libros (3º, 4º, 5º e 6º) para o curso 2020 - 2021.

Os impresos e a información sobre este procedemento están na secretaría do colexio e na páxina: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

PROTOCOLO DE QUENDAS PARA TRAMITAR AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL

Con motivo da tramitación das axudas para libros de texto e material escolar, e para evitar aglomeracións ou esperas innecesarias, propoñemos un calendario con quendas por curso:

Solicitude fondo libros

Para acceder aos anexos de Fondo libros, pica en enlace ou no seguinte cadro:

enlace solicitude

VÍDEOS DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020 (COMUNIDADE EDUCATIVA, INTÉRPRETE DE LINGUA DE SIGNOS, FINA CASALDERREY, CENTRO FINGOI )

Hoxe, Día da Letras Galegas 2020, presentámosvos dous fermosísimos vídeos.

PASAPALABRA 1º, 2º e 3º CICLO PARA DAR A COÑECER A FIGURA DE RICARDO CARBALLO CALERO/ DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Xogo, creativo e interesante, co que se achega a figura de Ricardo Carballo Calero, homenaxeado no Día das Letras Galegas 2020.

Realizado polo Equipo de Dinamización Lingüística do CEP Marcos da Portela. ParabénS,  magnífico traballo!!

ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2020 - 2021 (NOVOS PRAZOS)

RESTABLÉCESE O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO  NESTE CENTRO PARA O CURSO 2020 - 2021 :.