Saúdo

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017 - 2018

Ata o 23 de xuño está aberto o prazo para solicitar axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de Primaria), material escolar (todos os cursos) e préstamo de libros (3º, 4º, 5º e 6º).

Os impresos están na conserxería do colexio.

CONSELLO ESCOLAR

Este mes de novembro procederase á renovación parcial do Consello Escolar do Centro.

A Xunta Electoral, unha vez rematado o prazo establecido, proclamou as candidaturas polos diferentes sectores:

- SECTOR DE NAIS/PAIS:

RAQUEL AMOEDO VIEIRA

MANUEL BASTÓN LAMAS

IRIA CORTEGOSO POCEIRO

ÓSCAR HERMIDA LÓPEZ

Mª MONTSERRAT MEIRA LORENZO

ÓSCAR A. SANMARTÍN CORTIZO

- SECTOR DO PROFESORADO:

Mª DOLORES FROJÁN MARTÍNEZ

Mª CARMEN GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ

ALICIA MARTÍNEZ FERNÁNDEZ

LIBROS DE TEXTO CURSO 2016-2017

A listaxe de libros de texto para o curso 2016 - 2017 pódese consultar desde O Centro - Secretaría e/ou Familia - Novas.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016 -2017

Desde o 1 ao 29 de marzo está aberto o prazo de solicitudes de admisión neste Centro para o vindeiro curso 2016 - 2017.

OFERTA DE POSTOS ESCOLARES:

ENTROIDO 2016

No blog de Normalización Lingüística tedes un video co Entroido deste ano.

NADAL 2015

.

LIBROS DE TEXTO 15 - 16

Desde O Centro - Secretaría e Familias- Novas accédese á listaxe de Libros de Texto deste Centro para o Curso 2015 - 2016.

Despedimos á 4ª PROMOCIÓN

FESTIVAL DE MAIO