BECAS ALUMNOS NEAE. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS.

CEIP DA CRUZ

OBRADOIRO O PRINCIPIÑO.

Os nenos e nenas de terceiro prepararon para os máis pekes do cole unha sesión relaciconada coa película de animación "O Principiño".  Tamén versionaron a través dun teatriño unha adaptación desta novela, e a teatralizaron para deleite de todos os alí presentes.

Logo fixeron unha dinámica organizando distintas estacións: a de debuxo, a de  acuarela, puzles, rotótica e creación de contos. Como no cole temos uns alumnos marabillosos esta  actividade encantoulles! Grazas ao Principiño!

MANUELA CONTACONTOS: LETRAS GALEGAS

Manuela Contacontos veu dende Coruña para facer unha sesión chea de poesía acerca da  homenaxeada neste ano nas Letras Galegas, Luisa Villalta.  Aprendemos acerca do seu mundo ,do ecoloxismo, do feminismo , dela, das súas vivencias e aficcións....Sabedes que era mestra e tamén violinista....e moi , moi especial?

WONDER: KAHOOT

FACENDO OS MAIOS NO CEIP DA CRUZ

Os maios son sinal de alegría...adornaron sempre a nosa terra. Poderiamos dicir que cos maios damos o definitivo portazo ao inverno para festexar a primavera....Todos xuntos, traballando en equipo e enchéndoo todo de cor. Por toda a xeografía galega festéxase o primeiro de maio........Elabóranse uns " maios" que son esculturas naturais feitas con fiuncho, flores, margaridas, casca de ovos, de laranxas..etc

Nós no cole, non  quixemos perder a tradición e coa axuda das nosas marabillosas familias, creamos un bonito momento de recordo para todos nós. Encantounos esta celebración.....A máis florida do ano! Grazas familias!

O RAP DE SEXTO. CONTRA O BULLYING

O  2 de abril é o día contra o Bullying. Os rapaces e rapazas de sexto curso, xunto cos de quinto , quixeron dar unha nota marchosa para falarnos do que non debe acontecer nas nosas aulas. Non queremos acosadores nen acosados, se hai algún problema, hai que falalo de contado.

DEPORTES NO IFEVI DE VIGO

O luns 29 de abril,, o alumnado de 4º,5º e 6º de primaria acudiron ao IFEVI a realizar unha convivencia basada na realización de actividades deportivas. O alumnado de 4º  participou en diferentes modalidades de atletismo: salto de lonxitude, lanzamento de peso, vórtex, 60 metros lisos, 500 metros lisos e relevos de 12 x 60 metros lisos.

O alumnado de 6º competiu nunha Olimpiada de Voleibol, xogando varios partidos en diferentes canchas e gañando a 10 de 12 partidos.

Tato uns coma outros acadaron moi bos resultados e sobre todo disfrutaron dunha xornada especial en compaña de alumnado doutros colexios.

OBRADOIRO DE MÚSICA CON NAIS.

Pero que contentos estivemos hoxe coa visita de Sheila e Nerea! Nais músicas, no cole, que viñeron a deleitarnos coas súas marabillosas melodías. Nenos e nenas de infantil e primaria desfrutamos a tope coa música destas dúas grandes artistas....que tamén teñen filliños artistiñas, como veredes .

MOitas grazas pola vosa visita Sheila e Nerea!  Queremos repetir!

APADRIÑAMENTOS LECTORES. SEMANA DO LIBRO.

Presentámosvos a actividade máis fermosa do noso pequeno e familiar colexio: a dos apadriñamentos e amadriñamentos lectores. Uns momentos máxicos en que cada maior lle le contos a un pequeno, e como agasallo o pequeno regálalle un debuxiño ao seu lector.

As imaxes falan soas acerca da maxia deste momento. Hai que soñar desperto ás veces e si é acompañado moitísimo mellor. Ogallá estes nenos sigan polo camiño da lectura que abre mentes e conquista novos mundos.....

Feliz Semana do Libro!