Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

Plans para o curso 2021-22

Presentamos os Plans de adaptación ao contexto Covid 19, o Plan de continxencia e o Plan de acollida para este curso 2021/22, así como a enquisa de autoavaliación clínica que deberedes facer cada día aos nenos e nenas, pero non enviar ao centro, a declaración responsable que deberedes enviar asinada así como unha autorización específica de cesión de datos para a Consellería.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso 2021/2022

PRAZO DE SOLICITUDE: DO 1 AO 22 DE MARZO, PRÉGASE PIDAN CITA PREVIA PARA ENTREGAR A DOCUMENTACIÓN

SOLICITUDE:

Modificacións no Plan de actuación ante a Covid do centro.

Presentamos as modificacións feitas no noso plan e avaliadas no Consello escolar celebrado o día 28 de xaneiro do 2020.

Novas no protocolo de adaptación ao centro e ventilación

Achegamos as novas publicadas na web da Consellería sobre o protocolo de adaptación á covid e ventilación. Tamén se presentou unha resolución para a organización do ensino a distancia en períodos de peche, que se está a modificar estes días, y do que se vos informará por esta canle unha vez esté rematado, e unha resolución para a planificación das extraescolares (Todas elas colgadas na portal educativo).

Programa de acollida

Tal e como se recolle nas Instrucións do 30 de xullo 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional eInnovación Educativa, en relación ás medidas educativas que se deben adoptar no cursoacadémico 2020/2021, o centro debe elaborar un Prog

Modificación día da reunión de 3º/4º

No Plan de adaptación vai incluido un horario coas reunións de inicio de curso. A de 3º/4º está mal indicada, será o luns 28 de setembro ás 16:00 horas. Disculpade o erro