O CENTRO RESULTA SELECCIONADO PARA DESENVOLVER O PROGRAMA EDIXGAL

O CEIP Virxe do Corpiño resulta seleccionado para implementar o Proxecto de Educación Dixital (EDixgal) a partir do vindeiro curso 2021/2022.

·  O alumnado de quinto e sexto de primaria cursará todas as materias en modalidade dixital, sen empregar libros en papel.

·  Para iso, as aulas serán dotadas con encerados dixitais interactivos e cada alumno/a recibirá un ordenador portátil para o seu emprego na aula e na casa durante todo o curso.

·  As nosas familias veranse beneficiadas cunha maior alfabetización dixital na súa contorna próxima ademais dos aforros en custos nos materiais educativos.

·  Novo paso adiante do noso centro en materia de innovación educativa cunha incorporación decidida das novas tecnoloxías ao proceso de ensino e aprendizaxe.