Iniciar sesión: Acceso

Rapaces e rapazas de 6º

Dende o CEIP Varela Buxán, non queremos perder a oportunidade de desexarvos un feliz cambio de etapa. Como non foi posible celebrar unha despedida presencial decidimos deixarvos por aquí un pequeno agasallo en forma de vídeo.

Xa sabedes que esta sempre será a vosa casa.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2020/2021

Recordámosvos que tedes o prazo aberto para presentar as solicitudes do Fondo Solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2020/2021.

O prazo de presentación é ata o 19 de xuño .

Información axudas libros e material

Adaptación das Programacións Didácticas

Modificación das programacións do 3º trimestre

Segundo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20 nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia e debido ó estado de alarma provocado polo COVID-19, foi preciso adaptar as Programacións Didácticas.

Unha vez revisadas e aprobadas pola Inspección Educativa quedan a disposición pública para a súa consulta.

Reapertura e modificación dos prazos do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/2021

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. (DOG 6 de maio).

Novos prazos do proceso:

● Presentación solicitude de admisión: do 11 ao 18 de maio.

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

Benvidos ó noso espazo web!

Esta é a páxina web do CEIP Plurilingüe Varela Buxán de Cercio (Lalín).

Comezamos o novo curso 2019 - 2020!