Iniciar sesión: Acceso

Benvidos ó noso espazo web!

Esta é a páxina web do CEIP Plurilingüe Varela Buxán de Cercio (Lalín).

Comezamos o novo curso 2018 - 2019!

Estamos de entroido!

Divertida xornada de entroido con actuación de asSircópatas, degustación de filloas e baile grupal de todo o colexio!

Vídeo baile colexio!!

Por un mundo cheo de amor e paz!

Como cada 30 de xaneiro, todos os membros do CEIP Varela Buxán desexamos e queremos contribuír a un mundo mellor, sen violencia, un mundo no que todos estemos Unidos pola Paz.

Redrum teatro en Lalín

O mércores 28 de novembro todos os nenos e nenas da etapa de Primaria do CEIP Varela Buxán asistimos a ver unha obra de teatro chamada "Contos do recreo", grazas á ANPA pola súa colaboración!teatro

Cross escolar en Silleda

O venres 22 de novembro, os alumnos do CEIP Varela Buxán desprazáronse ata Silleda para participar no cross escolar xunto con outros colexios da zona.

Noraboa a todos pola participación e en especial a Alan, que obtivo o terceiro posto!

Xornada desfrutando da obra de teatro "Pepa a Loba"

O pasado venres día 16 de novembro visitounos Cristina Collazo para vivir con ela unha mañá de teatro dirixida a todo o alumnado do CEIP Varela Buxán. Pasámolo moi ben!

Celebramos o Samaín

Un ano máis celebramos o Samaín no colexio!

Non faltou a xa tradicional exposición de cabazas que realizamos grazas á colaboración das familias, contamos historias de medo, fixemos un taller de cociña no que os nosos pequenos cociñeiros fixeron uns dedos e unhas momias terroríficas, sacamos fotos no photocall cos accesorios feitos no taller de plástica e tamén nos divertimos con distintos xogos do Samaín.

Saída ó Salón Teatro de Lalín

teatro

O venres 26 de outubro ás 10:00 horas asistimos ó Salón Teatro de Lalín cos alumnos/as de 2º,3º,4º,5º e 6º de primaria para ver a representación teatral “De los cuentos a las cuentas”. María, a protagonista, fíxonos viaxar a moitos lugares, e todo sen movernos da nosa butaca.

Incorporación á rede de centros Plurilingües de Galicia!

Comezamos o curso con moi boas novas, pois ademais da nosa incorporación como centro Plurilingüe, a partir do vindeiro mes de outubro contaremos cun auxiliar de conversa procedente de Estados Unidos en todos os niveis de Infantil e Primaria.