Iniciar sesión: Acceso

Benvidos ó noso espazo web!

Esta é a páxina web do CEIP Plurilingüe Varela Buxán de Cercio (Lalín).

Comezamos o novo curso 2018 - 2019!

Canta - contos "De aquí para alá" (Lidia Botana)

Fantástica actuación de Lidia Botana, que nos fixo desfrutar a pequenos e maiores!

"De aquí para alá", é unha proposta musical e teatral, un espectáculo didáctico que conta cun libro - disco coas cancións deste conto, mediante o cal viaxamos por todo o mundo coñecendo as súas diferentes músicas.

Vídeo Lidia Botana

Celebramos as Letras Galegas

Xornada moi especial no CEIP Plurilingüe Varela Buxán debido á visita do mestre e escritor Xosé Luna, que traballa no CEIP do Foxo(A Estrada) para falar de Don Antobio Fraguas, escritor homenaxeado nas Letras Galegas 2019.

Lydia Botana

14 de maio ás 12:30h no local social.

Estades todos convidados!

lydia botana

Espectáculo "Fábula Galénica" de Fantoches Baj

Os alumnos de Educación Infantil e Educación Primaria asistiron ó espectáculo "Fábula Galénica" de Fantoches Baj no salón teatro de Lalín.

teatro

Espectacular mural no comedor do colexio!

Xoana Almar e Miguel Peralta, da cooperativa Cestola na Cachola, realizaron un mural no comedor do colexio.

Ademais realizaranse de cara ó terceiro trimestre tres obradoiros distribuídos por idades no comedor do centro tratando como centro de interese a alimentación saudable. Estes obradoiros serán impartidos por Xoana Almar e Raquel Doallo.

Charla da asociación protectora de animais "Bigotes"

Os alumn@s de 5º e 6º tiveron unha charla da protectora de animais “Bigotes” (Lalín).

Nela faláronnos da importancia de sensibilizar contra o abandono, promover a tenza responsable e a castración como medida para promover a convivencia harmónica e controlar a poboación felina ademáis de previr enfermidades.

Como podemos axudar?

Visita ó museo vivinte do mel

O mércores 20 de marzo todo o colexio realizou unha visita ó Museo da Mel.

Alí explicáronnos como é a vida das abellas, vimos a sala de extración e envasado do mel, coñecimos como é o taller dun apicultor, visitamos as colmeas cos traxes de apicultor, cada neno recibiu unha bolsa na que gardaron unhas velas e un tarro de mel manipulado por eles mesmos e, sobre todo, ensináronnos a importancia das abellas para o ser humano e para o seu contorno.

Estamos de entroido!

Divertida xornada de entroido con actuación de asSircópatas, degustación de filloas e baile grupal de todo o colexio!

Vídeo baile colexio!!

Por un mundo cheo de amor e paz!

Como cada 30 de xaneiro, todos os membros do CEIP Varela Buxán desexamos e queremos contribuír a un mundo mellor, sen violencia, un mundo no que todos estemos Unidos pola Paz.