Iniciar sesión: Acceso

Mulleres na arte

Esta actividade foi promovida pola ANPA o curso pasado que por mor da COVID - 19 non se puido levar a cabo. Retomouse esta iniciativa por parte centro para conmemorar o Dia da Muller (8 de Marzo)

Con esta actividade pretendíase resaltar a importancia de mulleres artistas que foron silenciadas e borrado o seu traballo na historia.

Mulleres científicas

Con motivo do Día da Muller (8 de Marzo) quixemos rendir homenaxe a mulleres destacadas no ámbito científico.

Dente todos os cursos colaboraron coa elaboración de distintos carteis:

MATRÍCULA DE ALUMNOS CURSO 2021-2022

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

(Según a orde do 12 de marzo de 2013. DOG nº 53): Do 1 ao 22 de marzo ambos os dous inclusive.

Presentarase unha única solicitude que pode conter varios centros.

Se ten reservada praza nun centro e presenta a solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (DOG n.º  53, de 15.03.2013).

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

- DO 1 AO 20 DE XUÑO

DIA DA PAZ

Maña,30 de Xaneiro,celebrase o Día da Paz

Dende o CEIP Varel Buxan quixemos conmemorar este dia soltando ao aire un globo coas letras da PAZ de xeito simbolico para representar este dia e os desxos de Paz.

Ademais,dende as aulas elaboraronse uns carteis conmemorativos .Todo o alumnado participou na sua elaboracion.

Esta semana tamen escoitamos a cancion "Celebra la vida"

Dia Internacional das persoas con discapacidade (3 de Decembro)

O alumnado de Educacion Primaria representou o #eutamenpodo utilizando o seu corpo para visualizar o hashtag proposto por Lalin diverso,unindose a sua causa.

Por outra banda o alumnado de Educacion Infantil deixou as pegadas das súas mans laranxas na árbore que crearon para esta iniciativa.

Rapaces e rapazas de 6º

Dende o CEIP Varela Buxán, non queremos perder a oportunidade de desexarvos un feliz cambio de etapa. Como non foi posible celebrar unha despedida presencial decidimos deixarvos por aquí un pequeno agasallo en forma de vídeo.

Xa sabedes que esta sempre será a vosa casa.