Aberto o prazo de bolsas de NEAE para o curso 2024-2025

Enviado por admin o Mér, 08/05/2024 - 05:27

Axudas destinadas ao alumnado que requira, por un período de escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas derivadas de:

• Discapacidade, de

• Trastorno grave da conduta ou de

• Trastorno grave da comunicación e da linguaxe.

• TDAH asociado ás casuísticas anteriores.

• TEA

• Altas Capacidades

O prazo de solicitude estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive e deberá presentarse no centro onde se cursarán os estudos no 2024-2025

As solicitudes deberán cumprimentarse a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

Coa solicitude, deberá achegarse a seguinte documentación:

• Código Conta Cliente (CCC), onde o titular da conta sexa o alumno/a.

• Fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar.

• Fotocopia do Certificado de discapacidade (mínima do 25%, novidade de este curso),

• Fotocopia do Certificado das Altas Capacidades

• ou fotocopia do diagnóstico médico do Trastorno Grave de Conduta ou do Trastornos Grave da Comunicación e da Linguaxe, TDAH (asociado ás casuísticas anteriores) ou TEA.

• Memoria do gabinete que preste o servizo durante o curso 2024-2025

• Outros documentos que se consideren (Título de familia numerosa...)

LISTAXES PROVISIONAIS AXUDAS LIBROS E MATERIAL CURSO 2023/24

Enviado por admin o Mér, 12/07/2023 - 08:45

Prezadas familias:

Xa está dispoñible a listaxe provisional de admitidos e excluídos para o fondo solidario de libros de texto de 3º e 4º de Primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de Primaria e as axudas para material escolar destinadas ao alumnado de Primaria.

-              As familias que presentaron a solicitude electrónica, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto na aplicación de Fondo Libros da Consellería.

-              As familias que presentaron a solicitude de maneira presencial, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto no taboleiro interno do centro.

-              As listaxes das axudas de libros e material non se publican no taboleiro por protección de datos persoais. Podedes consultalas chamando ou enviando correo ao centro.

-              As reclamacións ás listaxes provisionais se poderán realizar os 2 días seguintes á publicación.

-              A publicación das listaxes definitivas será o día 26-07-2023.

RESERVA DE PRAZA IES RICARDO MELLA

Enviado por admin o Lun, 04/09/2023 - 11:39

Prezadas familias:

O 15 de xaneiro ábrese o prazo para a reserva de praza no centro adscrito: IES RICARDO MELLA.

PRAZO: do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro, ambos incluídos.

PUBLICACIÓN DAS RESERVAS ADMITIDAS: antes do 28 de febreiro.

DOCUMENTACIÓN: ANEXO IModelo ED550A (Dispoñible tamén na web da Xunta Admisión de Alumnado)

MODOS DE PRESENTACIÓN:

• Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

• Cubrir a solicitude informaticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

• Cubrir a solicitude informaticamente e asinala en Sede Electrónica. IMPORTANTE: Deberá achegar tamén o anexo I bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR).

HORARIO DE SECRETARÍA (previa cita):

• LUNS: 9:00h – 9:45h

• MARTES: 13:15h – 14:00h