Admisión de alumnado curso 17 - 18

Comunicámosvos que dende o pasado día 1 está aberto o prazo de solicitudes de matrícula.

Este ano, como novidade, as familias poderán presentar a solicitude en formato papel, ou ben facelo telematicamente dende o seguinte enlace.

O documento relativo á admisión do alumnado de novo ingreso está dispoñible nesta páxina.

Orde da convocatoria

Anexo I

Entroido 2017

Os "trogloditas de Valeixe" desexamos que pasedes un

BÓ ENTROIDO

Robótica no CEIP de Valeixe

Este ano estamos moi metidos no aspecto tecnolóxico. Os pequenos xa están familiarizados cos códigos QR e Realidade Aumentada. Ademáis do anterior, os maiores xa "fedellaron" un pouco con Scratch e a programación por bloques e están moi contentos co emprego da aplicación Kahoot!. E agora, antes de meternos a facer o noso propio Escornabot, (a versión libre do BeeBot), estivemos facendo os nosos primeiros robots. Son moi sinxelos pero estamos encantados co resultado.

Aquí vos presentamos á nosa primeira familia de "mosquitos - robot". Podedes ver máis aquí.