Charla sobre Robótica educativa no centro

Como moitos de vós saberedes, este curso estamos inmersos na robótica. Xa comezamos timidamente o ano pasado e ao longo deste, estamos collendo impulso.

Dentro do proxecto de Robótica que estamos levando a cabo, estades convidados a unha breve charla con título: "El mañana que esperamos es hoy".

Animádevos a asistir aqueles que teñades dispoñibilidade horaria o vindeiro martes 24 de abril.

Convocatoria de folga 8/3

Estimadas familias,

Mañá, 8 de marzo, Día Internacional da Muller, está convocada unha folga xeral. Esta folga pode ter incidencia no sector educativo e na prestación do servizo de transporte escolar.

Ante esta convocatoria infórmase:

- O persoal docente do centro decidirá de xeito individual se secunda a folga.

- O centro garantiza a súa apertura no horario habitual e o cumplimento dos servizos mínimos.

- Máis información en www.edu.xunta.gal/portal/node/24421

Resultado de imagen de día de la mujer  2018 galicia logo

Admisión de alumnado curso 18 - 19

Comunicámosvos que dende o pasado día 1 está aberto o prazo de solicitudes de matrícula.

Este ano, novamente, as familias poderán presentar a solicitude en formato papel, ou ben facelo telematicamente dende o seguinte enlace.

Tedes toda a información no arquivo adxunto a esta entrada.