BENVIDA

Benvidas e benvidos á páxina web do CEIP Torre Illa !

Aquí podedes acceder a toda a información que precisedes do noso colexio.

Grazas por visitarnos !!!

LISTAXE DOS LIBROS DE TEXTO

CURSO 2022/2023

IMPORTANTE: Non mercar libros ata falar co profesorado ao inicio do curso.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DO ALUMNADO BENEFICIARIO DAS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR E DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a resolución definitiva do alumnado beneficiario das axudas para adquirir libros de texto e material escolar, e do fondo solidario de libros de texto, para o curso 2022/2023.

A listaxe pode consultarse na porta branca da rúa Pombal co número de presentación da solicitude.

Os vales poderán recollerse na secretaría do centro ata o 22 de xullo, ou na primeira semana de setembro, entre as 9:30 e as 13:30.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DO ALUMNADO USUARIO DO TRANSPORTE ESCOLAR. CURSO 2022/2023.

Xa está publicada a listaxe definitiva do alumnado usuario de transporte escolar para o vindeiro curso 2022/2023 na porta verde de acceso á secretaría do centro. A listaxe pode consultarse no horario habitual de apertura do centro.

PLAN PROXECTA ALIMÉNTATE BEN

Durante o curso 2021-2022 o colexio participou no Plan Proxecta Aliméntate Ben. Cada aula, ademas de recibir visitas para que o alumnado aprendese a ter unha alimentación saudable con alimentos da zona elaborou traballos realizados con esta temática.

Se picades na seguinte imaxe, accederedes a un blog onde están subidos todos estes traballos.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2022/2023

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Dende o 19 de maio ata o 22 de xuño de 2022.

DESTINATARIOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria ( 5º e 6º está excluído ao participar no proxecto E-Dixgal).

DESTINATARIOS AXUDAS PARA ADQUIRIR OS LIBROS DE TEXTO: Alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.

DESTINATARIOS DE AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Alumnado matriculado en Educación Primaria.

As solicitudes poden presentarse no centro presencialmente co Anexo I e o Anexo II, a través da aplicación Fondolibros, ou da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Os prazos máis salientables establecidos pola ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 son:

• Presentación de solicitudes: Ata o 22 de xuño de 2022.
  • Publicación das listaxes provisionais: Antes do 11 de xullo de 2022.
  • Publicación das listaxes definitivas: Antes do 22 de xullo de 2022.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023

Entre o 19 de maio e o 10 de xuño está aberto o prazo para solicitar o uso do transporte escolar para o vindeiro curso 2022/2023, presentando na secretaría do centro a solicitude correspondente:

USUARIO LEXÍTIMO DE TRANSPORTE (con residencia a máis de dous kilómetros do centro).

USUARIO EXCEPCIONAL (con residencia a menos de dous kilómetros do centro).

O colexio este ano está participando no programa Erasmus+. No seguinte enlace podedes acceder ao blog e ver o traballo que realizan as nosas compañeiras nas súas viaxes.

TÍRALLE DA REDE

Este ano, o proxecto documental de centro estivo centrado na pesca. Cada curso o traballou dunha forma diferente; para velo premede na imaxe e accederedes ao blogue.