BENVIDA

Benvidas e benvidos á páxina web do CEIP Torre Illa !

Aquí podedes acceder a toda a información que precisedes do noso colexio.

Grazas por visitarnos !!!

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimadas familias,

Hoxe, venres 13 de novembro, publicouse no DOG número 230 a Orde do 6 de novembro do 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado. Este procedemento vai ligado ao procemento de fondo de libros e axuda de material escolar, compartindo os mesmos criterios de participación. Así pois:

O alumnado que obtivo a axuda de 50 € para material escolar será tamén beneficiario da distribución de máscaras. Neste caso NON será preciso cubrir unha nova solicitude.

O alumnado excluído por motivos de renda será igualmente excluído do reparto de máscaras. Non obstante, se houbese algunha modificación na Declaración da Renda do 2018 (que é a que se tivo en conta no proceso de fondo de libros e axuda de material escolar) deberá cubrir a solicitude para participar neste proceso de distribución de máscaras.

O alumnado que non presentou solicitude para participar no fondo de libros e axuda ao material escolar deberá cubrir a solicitude para participar neste proceso de distribución de máscaras. Premde aquí para obter o modelo.

O alumnado de Educación Infantil non participa nesta convocatoria.

Titoriais para acceder a ABALAR MÓBIL e a CISCO WEBEX.

PREMA AQUÍ

Se premedes nas seguintes imaxes atoparedes algunhas das actividades que realizamos